מחיר לוח גבס חסין אש אדום 3

כמה עולה לוח גבס חסין אש?

עלות לוח גבס חסין אש נעה בין 46-51₪ לגודל של 3 מטרים.

 

מה זה לוח גבס חסין אש?

היסטורית, לוחות גבס לא היו עמידים בחום גבוה או באש. גם היום, הלוחות הלבנים או הירוקים אינם עמידים באש ובמקרה של שריפה הנייר שעוטף אותם והמילוי יישרפו במהירות. הדרישה ללוחות גבס עמידים במקרים של שריפות הביאה להמצאת לוחות הגבס העמידים באש, שמסומנים בנייר (או אריג) אדום או ורוד.

יש יצרנים שמשתמשים בגבס דחוס יותר, יש מי שמוסיפים לגבס חומרים מונעי בערה או מעכבי בערה וחומרים דומים מוסיפים גם לנייר שעוטף את ליבת הגבס.

 

מתי משתמשים בלוח גבס חסין אש?

בלוח גבס חסין אש או מעכב בערה משתמשים במקומות ייעודיים מאוד: תעלות שבהן מעבירים כבלי תקשורת ומחשוב, למשל, מחיצות במסלולי מילוט או תקרות בחדרים ייעודיים הן כמה דוגמאות. הסיבה לכך היא שהמחיצות האלה מספקות זמני מילוט בני 120 - 180 דקות (הדרושים על פי התקן הישראלי, בין השאר).

בזמן כזה, למשל, אפשר להתארגן על איסוף חומרים כתובים ודאטה, הורדה מסודרת של רשתות תקשורת וכו', בלי שהכבלים שמספקים תקשורת יישרפו, כיון שהם נתונים בתוך תעלות שמוגנות או בנויות במחיצות ורודות או אדומות. תעלות אוורור שבנויות בצורה דומה גם כן יכולות לספק זמן התארגנות ומילוט, ועוד.

 

מה לגבי מידות הלוח?

לוחות גבס אדומים חסיני אש מגיעים במגוון אורכים - בין השאר גם שלושה מטרים - ורוחב קבוע (120 ס"מ), אבל הם מוגבלים בעובי: ליצרנים רבים יש עובי אחד או שניים לכל היותר, כאשר הלוחות בעלי העמידות לאש הגבוהה ביותר הם גם לרוב עבים יחסית - 22 - 25 מ"מ.

לעיתים לוחות אלה עלולים להיות מעט כבדים יותר מלוח רגיל, בגלל עוביים והחומרים מהם הם עשויים. התקנת הלוחות עצמה נעשית במקובל, ללא ציוד או מכשור מיוחד, אבל יש להשתמש בחומרי מילוי והחלקה עמידים באש.

 

*עמוד מחיר לוח גבס חסין אש מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום חומרי הבניין. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי איכות החומרים, מיקום בית העסק ומידות הדגם.

מחירים מומלצים לחומרי בניין

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • עץ המחלף בע"מעץ המחלף בע"מ
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 17:00חברת עץ המחלף מפעילה מחסן עצים מרכזי המתמחה ביבוא ואספקת עצים וכל האביזרים הנלווים כגון: כלי עבודה, חומרי בניין, חומרי איטום
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • קבוצת המוביל החדשקבוצת המוביל החדש
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 09:00חברת המוביל החדש מתמחה בהנפה עד לגובה של65 מטר, הובלה של חומרי בניין, מבנים ניידים, ציוד כבד וציוד עדין,הובלות מטען חורג,מגוו
    אתראתר
  • מעגל ייצור מריצות ועגלותמעגל ייצור מריצות ועגלות
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 17:00מעגל ייצור מריצות ועגלות - חברה וותיקה המייצרת ומשווקת מוצרי כלי עבודה לבניין. ייבוא ושיווק פינות וזוויות לטיח, ציוד לבניין,
    אתראתר