מחיר לוח גבס דק 6 מ"מ לבן 3

לוחות גבס מגיעים בשלל מידות: אורכים שונים ועוביים שונים (הרוחב הוא תמיד 120 ס"מ). העובי הפופולרי ביותר בארץ הוא 12.5 - 12.7 מ"מ וזאת כיון שבעובי זה הלוח הוא עמיד יחסית, עבה, ועדיין נח לניהול ועבודה ואינו כבד או מגושם מדי.

ניתן להשתמש בו לא רק למחיצות למשל, אלא גם לתלות עליו אביזרים שונים ואפשר להשתמש בו לתקרות גבס, בלי שהוא יקבל 'בטן' או יישבר בגלל משקל עצמי גבוה.

מצד שני, יש בהחלט מקרים שבהם אין צורך בלוח גבס בעובי של 12 מ"מ או יותר: תארו לעצמכם שאתם רוצים לחפות קיר קיים או מחיצה קיימת או לעבות את צידה של מחיצה בנויה. יכול להיות שאתם רוצים ליצור אלמנטים דקורטיביים שונים, שלא צריכים לשאת משקל והמקום להצבה שלהם מוגבל.

לכל הצרכים הללו ולצרכים נוספים קיים לוח גבס דק, בעובי של 6 - 6.4 מ"מ. לוח כזה קיים רק מהסוג הבסיסי - לבן - והוא משמש אכן לצרכים עיצוביים או דקורטיביים, לבניית אלמנטים או מחיצות מעוגלות וכדומה. הוא קיים באורך של שלושה מטרים וגם פחות, אבל לרוב לא מגיע בצורת לוחות קצרים.

האם ניתן להשתמש בלוח גבס דק, 6 או 6.4 מ"מ לצורך תקרות?

התשובה היא שלא. הלוח הזה מתאים למה שנקרא "סינרים", שהם גימורים מיוחדים שבין הקיר לתקרה או בקצה גגונים, למשל, אבל הוא לא יכול לשאת משקל עצמי ולכן אינו מתאים לתקרות. אם אין לכם מקום ללוח עבה יותר, אפשר להשתמש בלוח זה לחיפוי קירות או משטחים אנכיים.

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים לחומרי בניין

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • עץ המחלף בע"מעץ המחלף בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח מחר בשעה: 07:00חברת עץ המחלף מפעילה מחסן עצים מרכזי המתמחה ביבוא ואספקת עצים וכל האביזרים הנלווים כגון: כלי עבודה, חומרי בניין, חומרי איטום
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • קבוצת המוביל החדשקבוצת המוביל החדש
    נותן שירות ארצי
    ייפתח מחר בשעה: 09:00חברת המוביל החדש מתמחה בהנפה עד לגובה של65 מטר, הובלה של חומרי בניין, מבנים ניידים, ציוד כבד וציוד עדין,הובלות מטען חורג,מגוו
    אתראתר
  • מעגל ייצור מריצות ועגלותמעגל ייצור מריצות ועגלות
    נותן שירות ארצי
    ייפתח מחר בשעה: 07:00מעגל ייצור מריצות ועגלות - חברה וותיקה המייצרת ומשווקת מוצרי כלי עבודה לבניין. ייבוא ושיווק פינות וזוויות לטיח, ציוד לבניין,
    אתראתר