(צילום: ShutterStock)

 

כאשר אתם מתחזקים באופן קבוע את ניקיון המשרד, אתם יכולים לשכור את שירותיו של מנקה מקצועי – עצמאי או דרך חברת ניקיון. לפני שאתם פונים לחברת ניקיון כדאי שתבינו מהם היתרונות שלה, מה הן העלויות הממוצעות – ולמה מומלץ שיהיה ביניכם תיאום ציפיות מראש. אורי מוצפי, בעל, עסק לחברת ניקיון משרדים "מג'יק קלין" עם כל התשובות לשאלות על חברות ניקיון.

 

בחירת חברת ניקיון – כך תעשו זאת נכון

למה צריך חברת ניקיון?

עסקים צריכים לעבוד עם חברת ניקיון, כיוון שההתנהלות מול עובדי ניקיון עצמאיים יכולה להיות קצת יותר מסובכת. עובדי ניקיון עצמאיים לעיתים לא יכולים להגיע לעבודה, וישנם ביטולים מכל מיני סיבות. כל עסק היום זקוק לשירותי ניקיון, לכן מומלץ לעבוד מול חברת ניקיון בכדי שיהיה להם ראש שקט.

 

ניקוי משרדים

(צילום: ShutterStock)

 

איך בוחרים חברת ניקיון?

הדרך הטובה ביותר לבחור חברת ניקיון, היא לברר מספר דברים חשובים מראש, כמו: אילו עובדים החברה מעסיקה – האם יש להם ניסיון, מה תחום הניקיון הספציפי של החברה ובמה היא יותר מתמחה. מומלץ להכיר את הרקע של החברה בכדי שיהיה בינכם תיאום ציפיות.

למה חברת ניקיון עדיפה על מנקה?

חברת ניקיון עדיפה, כיוון שהיום מאוד קשה למצוא עובדי ניקיון קבועים, זה כמעט בלתי אפשרי. לעומת זאת, לחברת ניקיון יש מאגר עובדים גדול, כך שתמיד יוכלו לחליף עובד במידה והוא לא מגיע. משרד גדול לא יכול להרשות לעצמו להישאר ללא ניקיון, אז זה מאוד חשוב.

 

לפרטים נוספים על חברת ניקיון משרדים "מג'יק קלין" לחצו כאן >>>

 

כמה עולה לשכור מנקה דרך חברת ניקיון?

זה תלוי בהרבה דברים. אם העבודה היא באופן יום יומי למספר שעות ביום, אז המחיר נע בין 55-70 לשעה. אם העבודה פעם בשבוע או פעמיים אז המחיר יהיה יותר יקר וזה ינוע בין 70-90 לשעה.

 

על מה צריך לשים לב כשבוחרים חברת ניקיון משרדים?

האם העסקת חברת ניקיון ללא רישיון הינה עבירה?

בטח, כל חברת ניקיון חייבת להיות עם רישיון ממשרד הכלכלה, ולוודא שהם מעניקים לעובדים את כל התנאים הסוציאליים על פי חוק. יש הרבה חברות בשוק שהן בלי רישיון, בדרך כלל זה לא קורה אצל חברות גדולות, בעיקר אצל חברות קטנות.

האם ניתן לבחור את חומרי הניקוי (אנטי אלרגניים/ירוקים/ריחות וכו')?

אנחנו מאוד מגוונים מבחינת חומרי הניקוי. קיימת האופציה שהחברה תספק את החומרי הניקוי לבד, ויש אופציה גם לבקש חומרי ניקוי מיוחדים - אנחנו מאוד גמישים. אם המשרד שבו אנחנו מנקים יספק את הכלים וחומרי הניקוי בעצמו - אז העלות תרד. אם החברה תרצה חומר מסוים שאולי הוא קצת יותר יקר אז יכול להיות שהעלות תעלה, בהתאם.

 

ליצירת קשר עם חברת ניקיון משרדים "מג'יק קלין" הקליקו כאן >>>

 

אורי מוצפי בעלים של חברת ניקיון "מג'יק קלין"

(צילום: באדיבות אורי מוצפי)

 

מה עושים אם המקום לא נוקה באופן משביע רצון?

במצב כזה אנחנו מחליפים עובד או מחליפים שיטה, יכול להיות ששיטת הניקיון לא מתאימה לאותו לקוח. קיימת האופציה שהוא רוצה שירות ניקיון פעמיים בשבוע, ועל פי הדרישות שלו הוא צריך ארבע פעמים בשבוע או כל יום. חשוב לבצע תיאום ציפיות עם הלקוח בכדי למנוע ממצבים כאלה לקרות.

מה מייחד את החברה שלכם?

אנחנו חברה שעובדת עם מנקים דוברי עברית בלבד, וכך יש לנו אפשרות לתת מענה לקהל הלקוחות. אפשר לפנות אל עובד הניקיון ולבקש ממנו דברים מסוימים, ואין קושי בשפה. השירות הזה מעניק ללקוחות שלנו גישה נוחה לתקשר עם העובדים שלנו. בנוסף, אנחנו נותנים שירות ברמה מאוד גבוהה ללקוחות שלנו.

 

אורי מוצפי הוא הבעלים של חברת ניקיון משרדים "מג'יק קלין". כל המידע במאמר מטעמו בלבד.