מה צריך מפיק האירועים? ניסיון, הכשרה מקצועית, קשרים והכי חשוב כישרון


מפיק אירועים הפך בשנים האחרונות למקצוע לכל דבר, אם בעבר יכול היה כל מי שאופיו ואישיותו מתאימים לניהול וארגון לקחת על עצמו הפקת אירוע, היום מפיקי אירוע הם בעלי מקצוע שהוכשרו בקורסים מקצועיים במשך כשישה חודשים וכאלו שהיו חלק מצוותי הפקת אירועים בעבר ומכירים את עולם האירועים ובעיקר את העבודה מול ספקים.
אם אתם עומדים בפני אירוע משמח – חתונה, יום הולדת, הולדת תינוק או בר/בת מצווה, כדאי לזכור שאינכם צריכים עוד להיות האחראיים על כל הקשרים עם הספקים – מעצב ההזמנות, מנהל אולם האירועים, חברת הקייטרינג, מפעילי הבר, האחראיים על המוזיקה ועל ההגברה והמעצבים – יש מי שייעשה את כל זה ועוד עבורכם.


בוחרים את מפיק האירועים הטוב ביותר


ישנן חברות הפקת אירועים רבות בשוק וכדאי לשים לב שאתם בוחרים חברת הפקה או מפיק אירועים עצמאי בעל ניסיון בהפקת אירועים הדומים לשלכם, רצוי כזה שעובד באזור בו אתם גרים ומתכננים לערוך את האירוע וכזה המכיר אירועים בסדר גודל ובסגנון של זה שעליו אתם חולמים.


מה יעשה מפיק האירועים שלכם?


סדר בבלגן – אם כשאנחנו מתחילים לחשוב על הפקת אירוע, התחומים מתחילים להתבלבל לנו מול העיניים וקשה לחשוב על מה צריך להחליט קודם – על צבע המפיות או על התאריך – מפיק האירועים יודע בדיוק מה כוללת הפקת אירוע ומה צריך לעשות בכל שלב ושלב כדי להפיק את מרב התועלת מהזמן הקצר שעומד לרשותכם.
קשרים – למפיק אירועים מנוסה ומקצועי יש קשרים חשובים עם ספקים ובעלי מקצוע והעבודה שלו עמם קלה, חלקה ופשוטה יותר מאשר של מי שלא עוסק בתחום. הוא יודע מה חשוב לדרוש, על מה להתעכב ולמה חייבים לשים לב, הוא יודע איך אפשר להתאים את המחיר לתקציב שלכם ועם מי כדאי או לא כדאי לעבוד והוא כמובן יודע כיצד להשיג מחירים טובים יותר עבור השירותים שאתם צריכים.
לשמן את המכונה – בהכנות לאירוע ובאירוע עצמו לוקחים חלק המון אנשי מקצוע. כדי שההצגה של האירוע שלכם תתקיים ללא הפרעה וכל אחד מהאורחים ירגיש שהוא נמצא באירוע שזורם באופן מושלם. ובעיקר כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהערב המיוחד שלכם בלי לדאוג לכול הפרטים הקטנים שהופכים את האירוע לגדול – מפיק האירועים ידאג במקומכם לכך שכולם יעשו את עבודתם היטב והאירוע יתנהל בצורה הטובה ביותר. מפיק האירועים יהיה הבמאי של ההצגה שבה אתם תהיו הכוכבים.
לסיכום, הפקת אירוע היא עבודת נמלים לא פשוטה הדורשת מקצוענות, שימת לב, הקפדה ואחריות. מפיק אירועים טוב ידאג לשתף אתכם בכל ההחלטות והבחירות ובמקביל לעשות במקומכם את עבודת מאחורי הקלעים שעלולה להיות מסובכת – כך שכול מה שתצטרכו לעשות הוא ליהנות.