הסרת שיער בלייזר – להיות חלקה מתמיד

הנשים הישראליות לא יעזו לחשוף רגליים עם צמיחת שיער הנראית לעין.
כמחצית מהנשים מסירות עדיין את שיער גופן באמצעות שיטות זמניות להורדת שיער, כגון סכין גילוח ושעווה. כל אחת מהן גם נאלצה בוודאי לוותר, לא מעט פעמים, על הספונטניות בקפיצה לחוף הים או לבריכה עם החבר'ה, רק בגלל ששיטת הסרת השיער הזמנית, אותה ואימצה, "שלטה" על חייה.

אם כן, מדוע בעצם להתעקש על התעסקות החודשית בהורדת השיער ובזבוז הזמן והאנרגיה על הסרת שיער זמנית ומתישה, אם אפשר פשוט להיפטר משיער הגוף, לטווח ארוך הרבה יותר, באמצעות 12 טיפולים במכשיר הלייזר?

בעידן של היום, טיפולי הסרת שיער בלייזר, הם אלטרנטיבה נהדרת להסרה קבועה של השיער, ולהשגת מראה חלק ואסתטי ברגליים, בזרועות, בבית השחי ובמפשעות (גברים יכולים להסיר שיער בלייזר גם בגב, בעורף ובחזה) - לעונת הקיץ הקרובה ולכל עונות השנה.

כיום קיימים מגוון מכשירים, להסרת שיער בלייזר, המתאימים לבעלי סוג עור וסוגי שערה שונים.
הטכנולוגיה להסרת שיער בלייזר מבוצעת באמצעות כיוון ישיר של קרן אור לתוך זקיק השערה. נשירת השיער מתחילה מייד בתום שבוע מהטיפול הראשון. עם זאת, מאחר ושיער הגוף צומח במחזוריות ולא בו זמנית, יש צורך לחזור כ- 12 פעמים על הטיפולים להסרת השיער. מס' הטיפולים המדויק, תלוי למעשה, בסוג השיער ובאיכות טכנולוגיית מכשיר הלייזר. 12 טיפולים מביאים לרוב לתוצאה של הפחתת יכולת התא להצמיח שיער.

מכשיר הלייזר "לייטשר" הוא המכשיר האפקטיבי ביותר כיום בתחום הסרת השיער, ואיתו אנו מבצעים הסרת שיער בלייזר ברשת מרפאות פרופורציה. במקביל, כדי להשיג תוצאות טובות יותר בשלבי הטיפול השונים בהסרת שיער בלייזר (ובהתאם לצורך), אנו משלבים מגוון מכשירים שונים, בעלי פרמטרים שונים, המתאימים לבעלי סוג עור וסוגי שערה שונים. זא מכיוון שככל שיש התקדמות בטיפולים, צמיחת השיער מוחלשת, צבע השיער ועוביו משתנים, ויש לעיתים צורך באלומות לייזר באורכי גל שונים.

בישראל, השימוש במכשירי לייזר להסרת שיער מאושר אך ורק לרופאים או לאחיות העובדות בפיקוח רופא. ברשת פרופורציה, כל הטיפולים להסרת שיער בלייזר מבוצעים רק ע"י רופאים מקצועיים, לאחר שעברו הכשרות מתאימות בתחום וצברו ידע וניסיון רב בטיפולי הלייזר.

הרופאים מאבחנים ביסודיות את כלל הגורמים האישיים של המטופל/ת: סוג השיער, צפיפות גדילתו, גוון השיער וגוון העור, ומתאימים את הטיפול בטכנולוגיה הרלוונטית ביותר לאותו מטופל/ת באופן אישי. בנוסף לכך, לרופאים יש הבנה רחבה של התכונות הפיסיקליות של מכשירי הלייזר, ולכן הם יכולים להפיק מהם את המירב. זו גם הסיבה לשיעורי ההצלחה הגבוהים במיוחד ברשת מרפאות פרופורציה.

הנקודה החשובה ביותר היא כי עם סיום הטיפולים, תוכלי להחזיר את הספונטניות לחייך, וללכת לבריכה או לים, עם ביקיני, בכל עת שתחפצי.

לרשת פרופורציה עשרה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ:
ת"א, רעננה, פתח תקווה, ראשל"צ, בת ים, אשדוד, ירושלים, נתניה, חיפה והקריות.

לקביעת פגישת ייעוץ עם רופא מומחה, להסרת שיער בלייזר, ללא תשלום, התקשרי: 5599*.