הביקוש הרב והאפשרויות לטיפולים של הסרת שיער

 

כבר לא תלויים בשיטות המסורתיות של הסרת שיער

נראה שכל אישה מכירה את התהליכים המסורתיים והדי כואבים של הסרת שיער. בפנים, במפשעות, בבית השחי, ובמקומות נוספים, מנסות נשים רבות (וכיום גם גברים, ראוי לציין) להסיר שיער בצורה מושלמת. אך מאחר ומדובר בכלים מכאניים ובצורך להיות מדויקים ועדינים הרי שהתוצאה לא תמיד מושלמת והכאבים הם חלק בלתי נפרד מהתהליך. סכין גילוח, שעווה, או מחט אפילציה, יכולים להיות חלק מתהליך שגרתי ומרגיז של הסרת שיער. כיום רבים שמחים למצוא שיטות חדישות ואיכותיות יותר של הסרת שיער בכל מקום בארץ.

 

הסרת שיער היא כבר לא רק טיפול קוסמטי

בפעמים רבות לא מעט לקוחות מגיעים למכון קוסמטיקה מסוים בכדי שקוסמטיקאית מקצועית תהיה זו שמבצעת עבורם תהליך מסוים של הסרת שיער. אך חשוב לזכור כי בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים היום קיימות שיטות חדשות שלא בכולן יכולה הקוסמטיקאית להשתמש. בכדי למצוא מכונים ומרפאות המציעים שירות וטיפולים של הסרת שיער גם בשיטות המסורתיות וגם בשיטות החדשות (שאותן נפרט בהמשך) חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של אינדקס עסקים ובעלי מקצוע של B144. המבחר העצום עומד לרשותכם כך שתוכלו להכיר את התחום בצורה טובה יותר.

 

הטכנולוגיה בשירות הטיפולים של הסרת שיער

כשאנו מדברים על טכנולוגיה מתקדמת בתחום של הסרת שיער אנו מתכוונים בעיקר לשני מכשירים משוכללים. האחד הוא מכשיר האינפרא אדום והשני הוא מכשיר הלייזר. הסרת שיער באינפרא אדום היא כזו שגם מכון קוסמטיקה איכותי יכול להציע אך הסרת שיער בלייזר היא תהליך רפואי לכל דבר. בעת טיפולים של הסרת שיער ע"י טכנולוגיות מתקדמות אלה יש לקחת בחשבון שהן שונות מהתהליכים המוכרים והישנים ולכן חשוב למצוא באותו אינדקס עסקים של B144 עסקים המתמחים בשיטות אלה ויש להם הוכחות לכך.

 

הסרת שיער היא לא עניין לחובבנים

הנה מספר נקודות שחשוב שנדגיש בכדי שתבינו מדוע הסרת שיער באינפרא אדום בחיפה או הסרת שיער בלייזר בתל אביב למשל, הן כאלה שחייבות להיעשות בצורה מקצועית. אינפרא אדום הוא מכשיר הפועל על גלים ומי שלא יודע להפעיל אותו לא מסוגל להציג תוצאות איכותיות עבור מטופליו. מכשיר הלייזר הוא כזה שחייב הפעלה ע"י רופא (או בפיקוחו) מאחר שלמרות שאינו נחשב למסרטן הוא יכול לגרום לגירויים ולאדמומיות מעבר למקובל ואף לכוויות (וזאת מעבר לבדיקות התאמה שונות ולליווי רפואי במהלך הטיפולים). אינדקס עסקים של B144 מאפשר לכם למצוא את המקום המושלם לטיפולי הסרת שיער בכדי שתזכו להדרכה מתאימה ולתוצאות רציניות.