חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

צ'יינג וחלפנים להמרת מטבע חוץ באדורה

(1 תוצאות)
נותן שירות באזור אדורה
מט"ח ירוק בע"מ
מט"ח ירוק בע"מ
טלפון: 076-8619938
הרבי מזוועיל 2, ביתר עילית
פתוח עד השעה: 20:00
״חבל על הדיבור מקום מושלם עם שירות מיוחד ומחירים טובים״

נוסעים לחו"ל? החלטתם לקחת כסף מזומן ולא לסמוך על קניות באשראי? לרשותכם עומדים אין ספור פתרונות בתחום המרת מטבע חוץ: מסניפי הדואר, דרך בנקים ועד עסקים וצ'יינגים שכל עיסוקם הוא בהחלפת כסף.

 

המרת מט"ח לחו"ל


המרת שקלים למטבע חוץ או ההפך, נחוצה בעיקר למי שנוסעים לחו"ל ומתכוונים להוציא שם סכומים גדולים של כסף. מדוע דווקא סכומים גדולים? כי כיום, לפחות באירופה ובמדינות המערב, אין כמעט מקום שלא מקבל כרטיסי אשראי או פתרונות אלקטרוניים אחרים. למעשה יש היום יותר ויותר מדינות שנוטשות את השימוש במזומן בכלל, אפילו כאשר מדובר בתשלומים קטנים. 

 

עמלות המרת מט"ח בחברות אשראי

העניין הוא שיש עמלות על המרת מטבע זר: לחברות כרטיסי האשראי יש מוניטין שהן מוכרות מט"ח בשערים לא אטרקטיביים, או לוקחות עמלות חליפין גבוהות. בעוד שבעסקאות קטנות ההפרשים הם מזעריים, הרי שאם רוצים לעשות קניות של ממש או לשלם עבור שירותים לאורך חופשה ארוכה, הסכומים עלולים להצטבר. 

 

האם ואיפה כדאי לבצע המרת מט"ח באדורה?

כדי לדעת אם כדאי לכם לקנות מזומן לפני שאתם נוסעים לחו"ל, עשו חשבון כמה כסף תצטרכו ואיך אתם מתכוונים להוציא אותו. אם הזמנתם מלון ושילמתם בכרטיס אשראי בינלאומי, ההוצאה כבר נעשתה.  כנ"ל כאשר מדובר בכרטיסי טיסה. מעבר לכך, אם אתם זקוקים לכסף מקומי רב במזומן, השתמשו במחשבון המרת מט"ח, ובדקו מה תהיה עלות הכסף. 

משם היכנסו לסניף דואר או לסניף של צ'יינג באדורה ובדקו כמה יעלה לכם הכסף. אם ההפרש מצדיק את הסיכון שבנשיאת מזומנים ואת קניית הכסף מראש, בצעו את העסקה. אם ההפרש קטן או לא כדאי, קנו סכום קטן כלשהו, קנו סכום נח, כזה שיספיק לכם לאוטובוס משדה התעופה או למונית ולהוצאות קטנות אחרות. 

 

מה חשוב לזכור בהמרת מטבע חוץ?

זכרו את הכלל בהמרת מטבע: היא תמיד עולה כסף. את השער הטוב ביותר עבור השקל שלכם תקבלו כאן בארץ. אם אתם נשארים עם כסף מקומי רב בסוף טיול, המירו אותו למטבע בינלאומי (אירו או דולר) שם ואל תמירו אותו בארץ לש"ח.
 

המשך קריאה