חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מסעדות המבורגר בתל אביב יפו

(9 תוצאות)
נותן שירות באזור תל אביב יפו
RedMeat בוגרשוב ת"א כריך דרום אמריקאי
RedMeat בוגרשוב ת"א כריך דרום אמריקאי
טלפון: 076-8164899
בן יהודה 46, תל אביב יפו
בתאום מראש
במסעדת רד מיט תל אביב, אתם מוזמנים ליהנות מכריכי פרמיום בשריים במגוון שילובים. כל הכריכים מוגשים בג'בטה טרייה אשר נאפית במקום כל בוקר. כמו כן יש למסעדת רד מיט תפריט איסוף עצמי הכולל גם מנות צד מדליקות, ראפים בטורטייה באווירה מקסיקנית, ואפילו מנות צמחוניות על בסיס קציצת פורטובלו. לפרטים נוספים חייגו כעת!
נותן שירות באזור תל אביב יפו
בלאק בר בורגר - Black גבעתיים
בלאק בר בורגר - Black גבעתיים
טלפון: 076-8016179
דרך יצחק רבין 53, גבעתיים
פתוח עד השעה: 08:00
בלאק בר בורגר - Black הסניף החדש בקניון מול זכרון - רשת המבורגרים איכותית - מכינים המבורגרים טריים ואיכותיים והכל נעשה במקום טרי מדי יום. מבחר מנות ייחודיות וטעימות. ניתן לחגוג ימי הולדת ומגוון אירועים. הכל תחת הקפדה על שירות ואוכל ברמה הגבוהה ביותר. פתוחים בכל ימות השבוע עד אחרון הסועדים.
ממפיס המבורגר כשר תל אביבממפיס המבורגר כשר תל אביב
קרליבך 20, תל אביב יפו
פתוח עד השעה: 23:30ממפיס המבורגר פרימיום כשר. אנחנו מכינים את ההמבורגרים המדהימים שלנו מ100% בשר בקר שנטחן אצלנו במטבח מוגש עם רוטב הבית האגדי.
י.א.ש בורגר תל אביב בע"מי.א.ש בורגר תל אביב בע"מ
דרך מנחם בגין 132, תל אביב יפו
ניוד עבור פנחס רוזו בית הורים ע"ש ז.מוזסניוד עבור פנחס רוזו בית הורים ע"ש ז.מוזס
שדרות סמאטס 6, תל אביב יפו
עו"ד סיניה חריזי - מוזסעו"ד סיניה חריזי - מוזס
דרך מנחם בגין 52, תל אביב יפו
וספה בורגרוספה בורגר
(1 המלצות)
דרך ההגנה 135, תל אביב יפו
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00התקשרנו לווספה כדי להזמין שניצל וצ'יפס לפני שהילדות 4 ו-8 יאכלו אותנו הבחור שענה לטלפון צחק ואמר שישתדל שהאוכל יגיע מהר, ותו
טוסטריה קפהטוסטריה קפה
תל ברוך 9998, תל אביב יפו
ייפתח בשעה: 08:00המקום המושלם לסיום הבילוי בים. אצלנו תמצאו: פיצות איכותיות, טוסט נקניק והמבורגרים מבשר איכותי. אצלנו השירות הוא מהיר ואדיב, ו
שושה - מסעדת המבורגריםשושה - מסעדת המבורגרים
בוגרשוב 45, תל אביב יפו

אם אתם רעבים למנה בשרית טובה, אבל לא רוצים להוציא הון קטן על ארוחת צהריים או ערב של אמצע השבוע, מסעדות המבורגר בתל אביב יפו הן הפתרון המושלם עבורכם: אוכל מהיר הכנה, ממלא ואהוב על הכול – ילדים ומבוגרים כאחד.

מה מגישים במסעדת המבורגרים בתל אביב יפו?

המבורגרים, כמובן. אבל היות ומדובר במסעדת בשרים, ברוב המקרים יהיו גם מנות נוספות, למי שמעוניין בסטייק, למשל או במנת עוף. גיוונים אפשריים נוספים יהיו באופציות לתוספות על הקציצה עצמה, בגדלי המנות ובסוגי התוספות שיוגשו לצד המנה הבשרית כמו צ'יפס, טבעות בצל, סלט, ועוד.

כדאי לזכור שאמנם מדובר בהרבה מקרים במסעדות מזון מהיר, אבל לא רק: היום יש רשתות וגם מקומות פרטיים רבים שמגישים תפריט מורכב, שבו יש מנות שבהחלט לוקח זמן להכין – וגם לאכול. בזכות הפנייה לקהל צעיר יחסית יהיה במקומות אלה תמיד בר נחמד עם בירה מהחבית וכמה הצעות לדרינקים.

מסעדת המבורגרים בתל אביב יפו גם לצמחונים?

וגם לטבעונים! בעבר, מי שלא אהב או אכל בשר, לא היה לו מה לחפש בהמבורגריה או במסעדות שמבוססות על בשר בכלל. כיום כמעט כל 'מוסד' או מקום כזה מגישים גם מנות שמתאימות לצמחונים, ואפילו לטבעונים. בין אם מדובר בקציצות עשויות עדשים, למשל, ובין אם מדובר בתחליפים שונים, שמיועדים לטבעונים. כדאי אם כך לבדוק את התפריט במקום, לפני שפוסלים את האפשרות.

מסעדות המבורגר יש בקניונים ובמרכזי קניות. רבות מהן פתוחות עד השעות הקטנות של הלילה, ולעיתים קרובות גם 24 שעות ביממה. מחירי המנות משתנים בהתאם לגודל המנה עצמה, מספר או סוג התוספות והמקום עצמו.

המשך קריאה