הלבשה תחתונה יכולה להיות הקנייה הכי מוצלחת שלכם או הכי גרועה. נסביר: איך שהבגד ייראה עליכם יושפע גם במה שאתם לובשים מתחת לבגדים. בחירת הבדים והמגוון העצום, ההתלבטות בין נוחות המוצר ליופי, וכמובן המחיר - כל אלו עוברים במחשבה של מי שמתלבטת בין המוצרים השונים.

בהתחשב בכך שמדובר בפריט יום-יומי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות בבחירת הלבשה תחתונה מתאימה שיושבת טוב על הגוף. הרי כל אישה יודעת עד כמה קניית חזייה היא דבר מסובך. לכן ישבנו עם קרינה אסקיו – בעלת הבוטיק עגול – הלבשה תחתונה, עם ניסיון בתחום של כ-30 שנה, כדי לברר איך לקנות הלבשה תחתונה.

למה פנית דווקא לתחום של הלבשה תחתונה לנשים?

סיפור מאוד מצחיק, זה קרה בדיוק כשסיימתי את הלימודים שלי באוניברסיטה העברית. עליתי לארץ מארגנטינה ואיך שהגעתי – הכניסו אותי לאוניברסיטה, ללמוד עבודה סוציאלית. שם הכרתי את בעלי, וכשסיימתי את התואר התחתנו. לבעלי היה חלום להשתמש בחנות שהייתה שייכת לאבא שלו, אבל לא ידענו מה לעשות איתה. אחרי הרבה התלבטויות, גיסי, שבדיוק חזר מלונדון, סיפר לנו שחנויות רחוב שמוכרות גרביים הולכות שם מאוד חזק, אז עשינו את זה; פתחנו חנות לגרביים.

מה הבעיה? גרביים בישראל לא בדיוק ‘הולכות חזק’ בקיץ, אז התחלנו להכניס גם תחתונים וחזיות. אז גם הבנתי שחנות של עשרים ושניים מטר היא קטנה מדי לכל זה, אז עברנו לאחת גדולה יותר. לא אשכח כשהמרצים שלי הגיעו לראות את החנות, אחרי שכבר בניתי לעצמי שם, היו מופתעים לראות כמה התרחקתי מהתחום של העבודה הסוציאלית.

 

קרינה אסקיו

"לבעלי היה חלום להשתמש בחנות שהייתה שייכת לאבא שלו, אבל לא ידענו מה לעשות איתה", קרינה אסקיו (צילום: באדיבות המצולמת)

 

אז נכון, אמנם אנחנו מוכרים הלבשה תחתונה מכל הסוגים, אבל נשים זה התחום שלי. עבור גברים, לקנות הלבשה תחתונה זו לא בעיה גדולה. לנשים זה אחרת, יש הרבה משתנים. מבחר, צבע, חומרים, ריפוד. הרבה מאוד דברים שמצריכים מבט מקצועי. ומה שמפתיע זה שרוב הנשים אפילו לא יודעות מה מידת החזייה שלהן. שם המקצועיות שלי ושל הצוות שלי באה לכדי ביטוי, שם העבודה האמיתית.

אילו סוגי הלבשה הכי נמכרים אצלך?

הלבשה תחתונה לנשים ובגדי ים – בשביל זה באים אליי. הלבשה תחתונה לנשים היא המומחיות שלנו, ונשים מגיעות אלינו במיוחד בשביל זה. כשאישה נכנסת לחנות, אני והצוות ישר יודעים בדיוק מה היא צריכה. יש לנו עיניים מיוחדות – כמו של וונדר-וומן. על פי מבנה הגוף אני יודעת בדיוק מה המידה ומה יתאים לה, ומסגנון הלבוש אני יכולה גם לדעת מה להמליץ.

אני חושבת גם, בכנות מוחלטת, שחזיות ובגד ים אי אפשר לקנות במקום לא מקצועי, זה פשוט לא עובד. רוב הנשים שמגיעות אליי עם פריטים במידות לא נכונות, או עם ‘חזייה לא נוחה’, מגיעות אחרי שהן קנו אותה בחנות לא מקצועית. תמיד אני אומרת: נעליים צריך לקנות בחנות נעליים, חזיות בחנות חזיות. וצריך שהחנות תהיה מקצועית, כי בשביל העין הזאת שיש לנו, צריך זמן וניסיון אמיתי.

 

הלבשה תחתונה לנשים היא המומחיות שלנו

"הלבשה תחתונה לנשים היא המומחיות שלנו", קרינה אסקיו (צילום: עגול)

 

בשנה האחרונה, בגלל הקורונה חנויות סגורות במשך תקופות ארוכות. איך העסק שלך ממשיך לעבוד גם בתקופה של הסגר?

כמו את כל בעלי העסקים, הסגר הראשון הפתיע אותנו מאוד. היינו במתח ולא ידענו איך להתמודד, פשוט היינו מנוטרלים. אחרי כמה זמן מתחילים ללמוד, והבנו שאי אפשר להישאר רק עם חנות הרחוב וצריך למצוא דרכים חדשות למכור.

התחלתי לעבוד על אתר, שיווק באינטרנט דרך B144. עד לאותו הרגע לא האמנתי שזה יכול להיות אפשרי בכלל, שאי אפשר לקנות חזייה בלי שאראה את הלקוחה ואדע מה לתת לה. אז התחלתי לעשות עבודה עם עצמי, והבנתי שגם אני יכולה לספק אמות מידה ללקוחה כדי שתוכל למצוא את החזייה הנכונה. בניתי סרגלי מידות שמופיעים באתר והכי חשוב אני זמינה לכל דבר בוואטסאפ, טלפון ו-וידאו לייעוץ, אפילו ללקוחות שכבר רכשו את המוצר. בכל זאת נשארתי אותה קרינה, וזו הייחודיות שלי – כבר כמעט שלושים שנה.

 

עכשיו כשהחגים בפתח, על איזו מתנה היית ממליצה לגברים בקהל הגולשים – סט הלבשה תחתונה נועזת או פיג'מה יפה, ומה הסיבה?

אני תמיד אעדיף שהלקוחות שלי יילכו על משהו נועז. הרווח הוא לשני הצדדים, שני בני הזוג מקבלים מתנה. אני חושבת, שתמיד-תמיד-תמיד, אישה צריכה להיות ולהרגיש מיוחדת וסקסית. לפי דעתי, אחרי המידות, הנראות היא הכי חשובה. אפילו בחדר השינה או בבית, לא צריך ללבוש סמרטוטים שהסתובבו בכל מני מקומות. צריך לאהוב את עצמנו ואת איך שאנחנו נראים כל הזמן, זה מקרין החוצה.

כשיוצאים החוצה לבלות, מתלבשים, מתגנדרים ומתאפרים הכי יפה שאפשר. אז גם בבית, צריך להראות ולהרגיש טיפ-טופ; בדיוק אותו דבר.

קרינה היא אשת מקצוע בתחום ההלבשה התחתונה. כל המידע במאמר מובא מטעמה בלבד.

 

אהבתם את הכתבה? כדאי לכם לקרוא עוד כתבות מאתר קרינה מסקיו:

- טיפים מנצחים לבחירת הלבשה תחתונה שתתאים לך בול

- איך לשמור על הלבשה תחתונה לאורך זמן?