(מתוך ערוץ היוטיוב של עגול הלבשה תחתונה)

 

חזייה היא פריט שכל אישה בוחרת על פי סגנונה האישי, ההתלבטות יכולה להיות בין ברזלים או גומי בלבד, צבע עדין או נועז, פוש-אפ או רגיל. אבל הדבר החשוב שאף אחת לא תרצה להתפשר עליו זו המידה הנכונה.

בכדי לדעת למצוא את החזיה שהכי מתאימה לך, דיברנו עם קרינה אסקיו, בעלת הבוטיק עגול – הלבשה תחתונה בירושלים עם וותק של כמעט 30 שנה בתחום.

 

איך להתאים מידת חזיות לנשים בצורה נכונה?

מעבר לטבלאות המידות, בסרטון שמופיע בתחילת הכתבה אני מסבירה ומדגימה בדיוק איך לעשות את זה:

  1. דבר ראשון כשבוחרים חזייה: תמיד לקנות חזייה כשהסוגר האחורי נסגר בדרגה הכי פתוחה. חזיות תמיד מתרחבות, וצריך שיהיה תמיד לאן לצמצם.
  2. דבר שני, להרים ידיים; לראות ששום דבר לא בורח משום מקום.
  3. אחר כך, תמיד לשים חולצה – עדיפה חולצה צמודה, ולבחון את צללית הגוף. זה מאוד - מאוד - חשוב.

 

האם לצורות שונות של חזה יתאימו סגנונות שונים של חזיות?

בוודאי. כל אחת ומבנה הגוף שלה, סוג העור שלה, ושלב החיים שלה: הריון, אחרי לידה, גיל ההתבגרות וכדומה.

כל הדברים האלו משנים לנו מאוד את המידה ואת סוג החזייה. בנוסף לאלו, יש גם את סוג החזייה עצמה – פוש-אפ או מינימייזר, חזיות ספורט או רגילות. גם אלו משתנים בין אישה לאישה. אחר כך, באים לידי ביטוי כבר עניינים של העדפה אישית: ברזל, ריפוד, תחרה וצבע. התשובות לשאלות האלה הן סובייקטיביות.

ברגע שאני מקבלת את התשובות האלו, אני מתחילה עם הצעות. באתר, כל המבחר קיים מול העיניים: הדוגמאות, הצבעים וכדומה. כמו שכבר אמרנו, בכל שלב ניתן לפנות אליי – וזה תמיד מומלץ מאוד. מעבר לכך, קיים גם הסרטון וסרגלי המידות שבאתר, וכמובן שתמיד אפשר להחליף.

 

עגול

(צילום: באדיבות המצולמת)

 

איך להתאים מידה של מחטב?

זה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים. למעשה זה ממש קל – בדיוק כמו מידה של חולצה. אין פרטים מתוחכמים כמו בשאר הדברים. בגדי ים זה גם יחסית פשוט, בדיוק כמו מחטב – על פי המידות הידועות גם ככה, של חצאיות או של חזיות וכדומה. אם זה בגד ים עם חוטים, זה אפילו יותר פשוט: סוגרים או פותחים אותם על פי הצורך.

 

מתי יודעים שהגיע הזמן לזרוק לבנים ישנים ולקנות חדשים?

ברגע שרואים חורים, או שהצבע דהה. כשהם לא נוחים ומפריעים לנו ביום יום, זה הזמן לזרוק את הישנים ולקנות חדשים. היום הלבשה תחתונה היא כבר משמעותית פחות יקרה, אפשר לקנות דברים באיכות ובזול, אז אין שום סיבה להישאר עם משהו ישן או לא נוח. בן אדם לא צריך ללכת עם נעליים לא נוחות, או עם תחתון לא נוח.

אנשים חושבים שבגלל שלא רואים, לא צריך להשקיע, אבל ההפך הוא הנכון. אפילו דרך הצלליות של הגוף, אפשר לראות אם משהו לוחץ או בורח. אפשר לראות אם המידה לא נכונה, הכול דרך המתאר של הגוף.

 

איך לדעת איזה הלבשה תחתונה איכותית ואיזה לא?

על פי החנות. זה ישמע קצת מצחיק להגיד, אבל אין מה לעשות. אי אפשר לקחת חזייה ולהתחיל לפרק אותה לפני שקונים בכדי לבדוק את איכות התפירה ועמידות הבד. צריך ללכת למקום מקצועי ואמין שאפשר לסמוך עליו. מעבר לכך, גם עניין המחיר מעיד על איכות הפריט: חזייה זולה מדי צריכה לעורר חשד.

 

איך לבחור גרביון איכותי?

על פי סוג הבד ודירוגו. 40 דניאר – עובי החוט – הוא הטוב ביותר, מאחר והוא חזק מאוד אבל עדיין שקוף. הבעיה היחידה איתו היא שהוא יחסית חם, ואז בקיץ פחות נעים ללבוש אותו. במקרה הזה מומלץ לרדת בעובי, בערך ל-8 או ל-15 דניאר, ולנהוג בו יותר בעדינות.

 

קרינה היא אשת מקצוע בתחום ההלבשה התחתונה. כל המידע במאמר מובא מטעמה בלבד.

 

אהבתם את הכתבה? כדאי לכם לקרוא גם תכנים נוספים מאת קרינה מסקיו:

הכירו את עגול – חנות הלבשה תחתונה בירושלים

- איך לשמור על הלבשה תחתונה לאורך זמן?