כולם יודעים שבקיץ הכי נוח לעבור דירה או בית. מזג האוויר נוח, אין שום סיכוי לגשם, והימים ארוכים, מה שמאפשר להתחיל מוקדם ולסיים כאשר יש עדיין אור בחוץ. בנוסף, רובנו יכולים לתאם ימי חופשה לתקופת הקיץ, יש יותר זמן פנוי, ומכאן שמעבר דירה בקיץ הוא הדבר הנכון ביותר.
את זה יודעים כולם ולכן הרוב מתאמים את מעבר הדירה שלהם לקיץ. זה אומר שהמובילים ובעלי חברות ההובלה עמוסים בעבודה וקורים שני דברים:

  • הם משתדלים לבצע יותר מהובלה אחת ביום. דבר זה גורם לעיתים לעוגמת נפש ללקוחות, במיוחד אם המובילים לא מיומנים ולא יכולים לבצע כמה הובלות ביום אחד, או שקורות תקלות.
  • כאשר יש דרישה, הרי שבאופן טבעי המחירים עולים והזמינות יורדת: אתם משלמים יותר עבור מוצר שלא רק שקשה יותר להשיג, אלא שלא בטוח שתקבלו אותו בזמן. ידוע על לא מעט מקרים של מובילים שמאחרים מאוד או מבטלים הובלה ברגע האחרון.

 

 

מובילים מעבירים ריהוט וארגזים במעבר דירה

לקראת מעבר דירה? היכנסו עכשיו לרשימה, בחרו חברת הובלות מומלצת וצרו קשר

 

 

אז מה עושים?

מתאמים נכון את ההובלה ומתייחסים לכל הנושא כאל מבצע צבאי שחייבים ממש לדייק בו: מהשגה מבעוד מועד של חומרי אריזה מתאימים לכל סוגי הפריטים שיש לכם, דרך הזמנת המובילים המתאימים ביותר ועד לפריקה ולסידור הרהיטים והארונות ביום המעבר עצמו.

אם אתם לא יכולים לעבור בחורף או לפחות בסתיו, כאשר המחירים נמוכים, נסו לתאם את ההובלה מוקדם ככל האפשר: ברגע שאתם יכולים להיות בטוחים בתאריך המעבר שלכם - אתרו מוביל מתאים. זה יכול להיות גם חודשיים לפני המועד למעבר הדירה; ככל שתקדימו – כך יהיה טוב יותר.

סכמו עם המוביל שתהיו ההובלה הראשונה ביום העבודה – אל תתפשרו בנקודה הזו בשום אופן. אם אתם מסכימים להיות 'מספר 2', קבלו הנחה משמעותית במחיר ההובלה. זכרו שהובלה בערב מחייבת אתכם ללא מעט מאמץ לוגיסטי, השארת הילדים אצל ההורים או אצל חברים וכו'.

 

 

מובילים מעברים קופסאות במעבר דירה

 

 

שירותים נוספים שמציעות חברות הובלה

אם יש שירות נוסף שאתם זקוקים לו, הזמינו אותו ברגע שסגרתם עם המוביל.

  • מיון ואריזה: יש הרבה חברות שנותנות שירות של מיון פריטים לפני מעבר דירה. זורקים או מעבירים לנזקקים פריטים שאין בהם כבר צורך, ואורזים אותם בצורה נכונה לקראת ההובלה.
  • סידור הבית החדש: אריזת ארגזים בהתאם לחדר היעד, אריזת בגדים בהתאם לעונה ולנחיצות המיידים וכו' הם דבר אחד. בנוסף, יש חברות שמסדרות את הרהיטים במקומם ואת הארונות, ברגע שהפריטים השונים מגיעים לדירה החדשה.
  • ניקיון והדברה: כל דירה, גם דירה חדשה, צריכה ניקיון יסודי לפני שנכנסים לגור בה. אם צריך לעשות פוליש של הרצפות – בוודאי. כמו כן, רצוי מאוד לבצע הדברה עוד לפני ההובלה והכנסת הרהיטים, על מנת לחסוך עבודה ולמנוע סיכונים. תאמו את הכול עד שבוע לפני הכניסה לבית.

 

 

כלב בתוך קופסה במעבר דירה

 

 

מה קורה עם חיות מחמד ביום מעבר הדירה?

רצוי מאוד שהכלב או החתול ימצאו בית חלופי ליום ההובלה, במיוחד אם המרחק גדול או שהכלב גדול, שובב או נוטה להסתובב לכולם בין הרגליים. אם אין אפשרות אחרת, קחו את הכלב לפנסיון ליום אחד. אל תשכחו רק לתאם את המועד לשהייה.

כוננות סבתות

יש לכם ילדים קטנים? אם יש מי שיכול לעזור עם הילדים ביום המעבר – מעולה. אם לא, לא נורא. רוב הילדים מרותקים מכל תהליך מעבר הדירה, ובכל גיל. מה שכן, בסוף היום הם יהיו עייפים ויפלו מהרגליים. כדי שלא יקרה שהם יבכו או יפריעו, עשו שני דברים:

  • הזמינו פיצה בתור ארוחת ערב. אל תתחייבו לעצמכם שתוכלו להכין ארוחת ערב כבר בערב הראשון בדירה החדשה.
  • סדרו את החדר של הילדים בתור דבר ראשון. ברגע שהם יהיו במיטות, הכול יהיה רגוע יותר ויזרום.