במשך שנות העשרים שלנו ולעיתים אף יותר מכך, רבים מאיתנו עוברים קרוב לארבע דירות בתוך העיר, כולל מגורי הסטודנטים באוניברסיטה ועוד שתי דירות מחוץ לעיר.

בדרך כלל מאוד כיף ומרענן לעבור דירה ומקום פרט לנושא קטן אחד שבלעדיו אין מעבר דירה, ההובלה של הציוד. ההובלה כל פעם מחדש מותירה את כולנו מותשים כמו אחרי יציאת מצרים, מה שמאוד דומה אגב, עם כמות הציוד שכולנו אוספים במשך השנים.

להוביל לבד או להיעזר בשירותי הובלות?

זו תמיד השאלה שעולה קצת לפני המעבר ובדירה הראשונה שעוברים, כאשר כמות הציוד בדרך כלל קטנה יותר, נופלת החלטה על פי רוב שלא להיעזר בשירותי הובלות. זה נחשב אצל חלקנו, המעבר הקל והפשוט ביותר ואצל חלקנו המעבר הקשה ביותר בהתחשב בעובדה שכנראה צריך לעלות ולרדת, ללכת ולחזור וכך כל מי שנרתם לעזור לנו במעבר הדירה. זהו האקט המעייף והמתיש ביותר במעבר, מבלי להזכיר את כל האריזה הקודמת לכך ומציאת כל האביזרים הנלווים לאריזה וכן בפירוק ובהרכבה מחדש כל הציוד והסידור והארגון של האביזרים והמיטלטלין שלנו בבית החדש.

כך שהחלטה לפעם הבאה כרוכה במחשבה האם "הכסף שווה את ההובלה". במעבר הדירה הבא, כנראה שלא נשכח את הניסיון הקודם ואת המחשבה על כך, וכדאי להתחיל לחפש שירות הובלות ולבדוק מבעוד מועד למי אפשר לפנות בכדי שייתן לנו את שירותי ההובלה הטובים ביותר ומה כולל השירות שאנו רוצים.

יש כל כך הרבה אפשרויות של הובלה וכל מה שנשאר לעשות הוא לבחור, להרים טלפון ולהזמין. אנשים אשר התנסו בשירות ההובלות לא מעט פעמים, יוכלו להעיד ולומר שזה כל כך עוזר למעבר קל יותר ומהיר בלי לדפוק לשכנים את הדלת ובלי לאבד רווח בין החוליות בגב.

למובילים יש דרכים משלהם ורבים מהם מבצעים את השירות ללא בעיה, הניסיון הרב גורם להם להתמודד עם מצבים נולדים ביתר קלות והציוד מגיע שלם כפי שיצא, שלא כמו במקרים בהם העברת הציוד מתבצעת באופן פרטי שלנו עם חברים או כל המתנדב לכך, בהם חלק מהציוד כנראה יגיע שבור שלא במזיד כמובן.

שירות ההובלה חשוב עוד יותר במקרים בהם גרים בבניינים להם מעברים צרים, במצב זה, השירות יהיה יעיל פי כמה וכמה כי המוביל יוכל לדאוג להעברת הציוד דרך החלון, או בעזרת מנוף עליו כמובן נצטרך לשלם מעט יותר בהובלה. במקרים אלו בכלל לא שווה להתלבט וכדאי לפנות לשירות ההובלה מבעוד מועד.

כמובן שיש אנשים שעוברים יותר או פחות דירות, יש את אלו שלא עוברים כלל במהלך חייהם ולהוציא את האנשים שזהו מקצועם וברשותם כל הציוד הדרוש להובלה. במקרים בהם אנו נזקקים לשירותי הובלה ועדיין אנו בסבב של שוכרי הדירות ולפנינו עוד מעברים רבים כנראה, אולי כדאי למצוא לנו את השירות שלנו שיהיה קבוע וילווה אותנו לאורך כל המעברים.