מחיר הדברת פשפש המיטה

כמה עולה הדברת פשפש המיטה?

עלות הדברת פשפש המיטה נעה בין 450-600 ₪ לחדר אחד.
 

ממה מורכב מחיר הדברת פשפש המיטה?

המחיר מורכב משעות עבודה לא מעטות, שמושקעות חלקן בניטור מקומות המסתור של הפשפש, שאיבת אבק מאסיבית מכל פינה בבית ובמיטה וביצוע הדברה על ידי קיטור וריסוס.
 

מה זה פשפש המיטה?

חרק קטנטן בצבע חום-שחור שאוהב להתחבא בעיקר במיטה נעימה במהלך היום, ולצאת אליכם במהלך הלילה. הפשפש עוקץ ועקיצותיו מגרדות וכואבות. אם הוא התפשט בסביבתכם, הדרך היחידה להיפטר ממנו היא באמצעות הדברה מקצועית.
 

איך עובד תהליך הדברת פשפש המיטה?

בשלב הראשון המדביר יאתר את מקומות המסתור של הפשפש, כיוון שהדברה לא ממוקדת לא תהיה יעילה. לאחר מכן, מבצעים שאיבת אבק בכל הבית ובפרט במיטות. לאחר שאיבת האבק, המדביר עובר עם מכונת קיטור בחום של מעל 60 מעלות על כל המקומות בהם נמצאו פשפשים או שיש חשד לפשפשים. הפשפשים וגם הביצים שלהם מתים בחום הזה. לבסוף, מבצעים ריסוס בכל הבית, כך שגם אם נשארה ביצה אחת קטנה ופגומה – היא לא תוכל להתאושש.
 

כמה זמן לוקחת הדברת פשפש המיטה?

בסך הכל, אם יש לכם דירת 3 חדרים סטנדרטית, ההדברה אורכת בין 3-4 שעות.
 

כמה זמן יש אחריות להדברה?

מקובל לתת אחריות של בין שלושה חודשים לחצי שנה, כתלות במחיר השירות.
 

איך ניתן למנוע הגעה של פשפש המיטה?

לשמור על היגיינה שכוללת שאיבת אבק והחלפת מצעים קבועה. מומלץ לא לערום כביסה, שכן לעיתים אנחנו מביאים איתנו את הפשפשים מבחוץ על הבגדים וערימה של בגדים גורמת להם להתרבות.

 

מחיר הדברת פשפש המיטה מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום ההדברה. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, מיקום, מס' החדרים וכו'.

מחירים מומלצים להדברת מזיקים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • איתן עמיחי הדברה IPMאיתן עמיחי הדברה IPM
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00איתן עמיחי הדברה IPM שירותי הדברה וחיטוי. החברה הוקמה בראשית שנת 1963 ע"י איתן עמיחי, בעל ניסיון של למעלה מ- 50 שנה בתחום הה
    אתראתר
  • הדבוראים - פינוי דבורים מקצועיהדבוראים - פינוי דבורים מקצועי
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00מקצוענים ורואים שעושים זאת באהבה גדולה
  • המדביר שלנוהמדביר שלנו
    נותן שירות באזור צור יצחק
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 06:00רמי המדביר שלנו‏, רמי נותן שירותי הדברה עם המכשור מהמתקדמים בעולם ועובד עם חומרים מורשים בלבד.הדברה ביולוגית,הדברה ירוקה, הד
    אתראתר