רוצים לשנות את מראה הבניין? נמאס לכם ממראה חדר מדרגות מלוכלך, מוזנח או חשוף למטרידים? דלת כניסה חדשה לבניין יכולה בקלות לשנות את כל זה: איך ועל מה להקפיד בקניה?

אחת הבעיות של מי שמתגוררים בבתים משותפים ובניינים במרכזי הערים הוותיקות, היא הכניסה לחדר המדרגות, ויותר נכון מראה הכניסה לחדר המדרגות; מאבק או עלים שהרוח מכניסה ועד - לא נעים להודות - שאריות של מבקרים ליליים שמשתמשים בחדר המדרגות במקום שירותים ציבוריים.

הפתרון לנושא זה הוא התקנה של דלת כניסה לבניין.

כשהן סגורות, דלתות כניסה לבניין שומרות על נקיון חדר המדרגות: לכלוך ועלים נשארים בחוץ. דלתות כניסה לבניין, בשילוב אינטרקום או קודן, מעניקות בטחון בכך שאורחים לא רצויים לא ייכנסו על דעתם לבניין וזה כולל לא רק אורחים הולכי על שתיים, אלא גם כלבים וחתולים, לצד מזיקים שונים.

כיום, רוב דלתות הכניסה לבניין עשויות ובנויות מאלומיניום. אלומיניום הוא חומר קל, חזק ונח מאוד לעיבוד. בנוסף, ניתן לצבוע אותו במגוון צבעים וגוונים ולשנות לא רק את הצורה של דלתות כניסה לבניין אלא גם להתאים את צבעי דלתות הכניסה לבניין לאופי המבנה; סוף-סוף מדובר במבנים די ישנים, שלא כל דלת תתאים לעיצוב שלהם.

על מה חשוב להקפיד כשבוחנים ספקים של דלתות כניסה לבניין?

גמישות עיצובית של דלתות כניסה לבניין ואסרטיביות הספק

הדבר הראשון בבחירת דלתות כניסה לבניין הוא כמובן עיצוב הדלת בהתאמה לדרישות הדיירים. טעם הוא עניין מאוד אינדיבידואלי, ובכל זאת, היינו רוצים לרצות את כל השכנים. כדי לשמור על יחסי שכנות טובים, רצוי לבחור ספק או יצרן של דלתות כניסה לבניין שיהיו לו כמה עיצובים בסיסיים להציע, במגוון צבעים וסגנונות שיתאימו לאופי הבניין. בנוסף, אם מדובר בספק אסרטיבי, בעל נסיון ובעל דוגמאות רבות להתקנות מוצלחות, הוא יוכל לעזור לחברי ועד הבית לשכנע גם את השכנים הבעייתיים ביותר ולהקל עליהם את העבודה.

גמישות תפעולית של דלתות כניסה לבניין

אינטרקום עם קודן או בלי? כרטיסים מגנטיים או אולי טביעות אצבע או פטנטים אחרים? טלויזיה במעגל סגור? קוד גישה לדירה או לחיצה פשוטה על מספר הדירה? גם בתחום דלתות כניסה לבניין ישנם מדי פעם שכלולים שונים. ודאו שאתם מקבלים את המילה האחרונה בהתאם לתקציב שלכם.

מה לגבי אחריות?

דלתות כניסה לבניין מתקלקלות מדי פעם. מהי האחריות שאתם מקבלים? מהי עלות שעת תיקון או קריאה לטכנאי? מי אחראי לאינטרקום ומה קורה אם הספק פשט את הרגל? כל אלה הן שאלות שעליכם לשאול את מתקין דלתות הכניסה לבניין לפני חתימה על חוזה.