מחיר דוד שמש

כמה עולה דוד שמש?

גודל הדוד מחיר דוד השמש
דוד שמש 80 ליטר 1,300-1,000 ₪
דוד שמש 120 ליטר 1,600-1,300 ₪
דוד שמש 150 ליטר 1,750-1,400 ₪

 

איך עובד דוד שמש?

דוד שמש זוהי מערכת דוד חימום הממירה אנרגיה סולארית ומשתמשת בה עבור חימום מים. המערכת עובדת כך שקולט השמש מבצע המרה של אנרגיית האור לחום בכדי לחמם את המים, וכך טמפרטורת המים עולה.
 

מה ההבדל בין דוד שמש לחשמל?

דוד השמש פועל על ידי אנרגיה סולארית. לעומת זאת, הדוד החשמלי לא מצויד עם קולטי שמש ולא פועל באמצעות האנרגיה הסולארית. הדוד החשמלי מופעל על ידי מערכת חימום חשמלית, הוא מתקן המחמם מים על ידי גוף חימום עם צריכה של כמה אלפי וואט לשעה. השימוש בדוד חשמלי נעשה כיוון שלא בכל בית קיימת האפשרות להתקין דוד שמש, לכן מתקינים דוד חשמל. בנוסף, לא תמיד דוד השמש מספיק כדי לחמם את המים, לכן במקרה זה דוד החשמל נחוץ.
 

מחיר דוד שמש מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום הדודים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לדודי שמש וחשמל

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • היטרון- מערכות חימום מיםהיטרון- מערכות חימום מים
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00ברוכים הבאים לעולם של היטרון. עולם שכולו מכשירים מתקדמים לחימום מים בבית ובבית העסק. הבשורה: חימום מים מהיר, ללא הגבלה, בכמה
  • פרת תעשיות אנרגיה בע"מפרת תעשיות אנרגיה בע"מ
    (6 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00תיקון דוד והחלפת גוף חימום.הגיעו בזמן פתרו את התקלה במחיר הוגן.תודה אביב
    אתראתר
  • דודי לב השרוןדודי לב השרון
    נותן שירות באזור כפר סבא
    ייפתח בשעה: 08:00דודי לב השרון - מכירה והתקנה של דודי חשמל ודודי שמש לחימום מים. הפתרונות המקצועיים והכלכליים הטובים ביותר באספקת מים חמים באמ
    גלריהגלריה