באילו מקרים מזמינים שירותי גרירה?

שירותי גרירה וחילוץ נותנים מענה במקרים של תקלה ברכב שמתרחשת באמצע הנסיעה או במקום חניה, כאשר עקב חומרת התקלה או חשש בטיחותי לא ניתן להמשיך בנסיעה למוסך באופן עצמאי. 

 

האם כל תקלה ברכב מחייבת להזמין גרר?

התשובה היא – לא. יש להזמין שירותי חילוץ רק במקרים הבאים:

  • הרכב נכבה ולא מניע, ולכן לא ניתן להמשיך בנסיעה
  • קיים חשש לתקלה חמורה ברכב שמסכנת את הנוסעים ברכב או אף עלולה לגרום לתאונה
  • לנוסעים ברכב אין את הידע או היכולת לפתור את התקלה, ולא ניתן להמשיך בנסיעה בלי לסדר אותה

יחד עם זאת במקרים רבים אפשר לסדר את התקלה לבד ולחסוך הזמנת גרר. לדוגמא במקרה שיש פנצ'ר וכל מה שצריך לעשות זה להחליף צמיג, הנהג  בהחלט יכול לעשות זאת באופן עצמאי תוך הקפדה על כללי הבטיחות. 

 

איך מוצאים גרר באזור בו הרכב תקוע?

כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר B144, להקליד את אופי השירות המבוקש, ללחוץ על "חפש" ולאשר גישה למיקום. אפשרות נוספת היא להכניס גם את שם העיר/היישוב/האזור בו נמצאים. האתר יציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר לאזור. נוסף על כך, קיימות מגוון אפשרויות סינון לפי סוג הרכב המדובר והתמחויות שונות, שמקלות מאוד במציאת נותן שירות רלוונטי במהירות מקסימלית ובמאמץ מינימלי. 

 

כמה זמן צריך להמתין לשירותי גרירה וחילוץ?

זמן ההמתנה המקובל לשירותי גרירה נעים לרוב בין חצי שעה ל-3 שעות, בהתאם למרחק ומשתנים נוספים. 

 

איך אפשר למצוא גרר שזמין כרגע לתת שירות?

אתר B144 מאפשר למצוא בקלות גרר שזמין לשירות בכל רגע נתון. כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור "פתוח עכשיו" שנמצא בתחילת הדף, מעל רשימת העסקים. הרשימה שתתקבל תציג רק נותני שירות שזמינים לקבל הזמנה באותו רגע.

 

מה קורה אם נתקעים עם הרכב בשעות לילה, שבת או חג?

אתר B144 מאפשר למצוא בקלות שירותי גרירה וחילוץ הפועלים 24 שעות ביממה. כל מה שצריך לעשות זה לרשום "גרירה וחילוץ 24 שעות" בחלון חיפוש בעלי מקצוע ולאשר גישה לשירותי מיקום, או להקליד את היישוב און האזור הרלוונטיים. אופציה נוספת היא לסמן "24 שעות" בחלון התמחויות, וללחוץ "סנן".

 

האם חייבים להיות ליד הרכב עד ששירותי חילוץ מגיעים לקחת אותו?

מומלץ להמתין ליד הרכב עד להגעתו של רכב גרירה. יחד עם זאת מומלץ לברר מול נותן השירות האם יש אופציה להסליק את מפתחות הרכב כך שהגרירה תוכל להתבצע ללא נוכחותו הפיסית של הנהג. 

 

כמה עולה להזמין גרר?

מחיר גרירת הרכב מושפע ממספר גורמים: מרחק, שעה ביום, האם מדובר ביום חול או ביום שבת/חג והגודל של הרכב (רכב פרטי, מסחרי, משאית וכו'). לדוגמא, מחיר גרירת רכב פרטי בשעות העבודה ביום חול למרחק של עד 10 ק"מ ינוע בין 150 ל-300 ₪. מומלץ לעיין במחירון שירותי גרירה באתר B144 ולקבל אינדיקציה על ההוצאה הצפויה.

 

האם אפשר לבחור לאיזה מוסך הגרר ייקח את הרכב?

בדרך כלל גוררים את הרכב למוסך לפי בקשת הלקוח. יחד עם זאת מומלץ לברר זאת במעמד ההזמנה, לתאם ציפיות וכך למנוע אי נעימות.

 

האם צריך להזמין גרר במקרה ומדובר רק בפאנצ'ר?

במרבית המקרים – לא, כיוון שאפשר להחליף גלגל באופן עצמאי תוך הקפדה על כללי הבטיחות על הכביש. במידה ואין אפשרות להחליף גלגל לבד, יש להזמין גרר. 

 

האם ניתן להזמין גרר למשאית?

אתר B144 מאפשר להזמין שירותי חילוץ לכל סוגי הרכב, מאופנועים ועד רכב מסחרי ואוטובוסים. כל מה שצריך לעשות זה לסמן "משאיות" באפשרויות סינון לפי סוג רכב וללחוץ על "סנן".

 

איך אפשר לדעת שהזמנו שירותי גרירה מחברה טובה?

אתר B144 מאפשר לגולשים לדרג ולרשום חוות דעת אודות כל בעלי המקצוע ונותני השירות שנמצאים באינדקס. לחיצה על כפתור "דירוג" שנמצא ממש מעל רשימת שירותי הגרירה תאפשר לכם לראות קודם את העסקים המדורגים גבוה ביותר ע"י הגולשים, וכך לעשות בחירה חכמה בהזמנת גרר.