כל מי שנוסע ברכב, לוקח בחשבון שהוא עלול להיקלע למצב בו הרכב יפסיק להניע, וזה ככל הנראה יקרה שהוא לא ממש יהיה מוכן לכך. מצב זה עלול להתרחש עקב בעיה טכנית של הרכב, מהמורה בכביש או תאונת דרכים לא עלינו. במידה ונקלעתם לסיטואציה כזו, עליכם לקחת בחשבון שאולי לא תוכלו להניע את הרכב לבד, ותזדקקו להזמין שירות חילוץ לרכב.

חברה מקצועית תגיע למקום בו הרכב נמצא, תעניק לו טיפול, ובמידת הצורך תבצע חילוץ וגרירה עד למוסך. קיימות המון חברות חילוץ רכבים בכל רחבי הארץ. כדאי לכם לבדוק מראש את השירותים שהחברה מציעה, כדי להבטיח שהרכב שלכם יגיע בבטחה ויקבל טיפול מקצועי ובמחיר הוגן.

 

מתי יש צורך בחילוץ רכב?

במידה ואתם נתקעים עם הרכב באמצע נסיעה, או שאתם מנסים להניע אותו ללא הצלחה - עליכם להזמין שירותי חילוץ או גרירת רכב. אם נתקעתם בנקודות שונות בארץ: בכביש מהיר, בשטח בוצי או חולי או בחניון תת קרקעי, קיימות מגוון חברות שיכולות להעניק לכם את השירות המתאים ביעילות ובמהירות, כך שתוכלו לחזור לשגרה בבטחה ובמהרה.

באמצעות שירותי גרירה שפעילים 24 שעות ביממה, תוכלו לקבל שירות בכל שעה שבה תצטרכו, גם בשעות לילה מאוחרות. החברה לחילוץ רכבים תנסה לטפל בבעיה של הרכב שלכם בשטח, כדי שתוכלו לחזור לנסוע כרגיל ליעד המיוחל. כמו כן, במידה ולא ניתן לפתור את הבעיה במקום, ניתן באמצעות שירותי גרירה, לגרור את הרכב למוסך הקרוב על מנת שיקבל טיפול מתאים.

 

חברת חילוץ רכבים

(צילום: ShutterStock)

 

 

כיצד בוחרים שירותי גרירה לחילוץ הרכב?

 

כאשר מחפשים חברה המתמחה בחילוץ רכבים חשוב לבדוק מספר דברים:
 

מקצועיות - בדקו שהעיסוק המרכזי של החברה הוא מתן שירותי חילוץ וגרירת רכבים, כמו כן שצוות החילוץ מנוסה ומקצועי אשר יעלה את רכבכם על הגרר באופן בטיחותי, כך שלא יגרם שום נזק.
 

זמינות - כדאי לבדוק שהחברה עובדת 24 שעות ביממה, במהלך שעות היום או בשעות הלילה המאוחרות.
 

חוות דעת - מומלץ לבדוק אופציות לשירותי גרירה מומלצים עם משפחה או מכרים, כמו כן תוכלו להיעזר באתר B144 המציג בפניכם חברות המתמחות בשירותי גרירה וחילוץ ברחבי הארץ, חוות דעת והמלצות גולשים.
 

אמינות - מומלץ לבחור חברת שירותי גרירה וחילוץ עם מוניטין רב וניסיון מוכח, לבדוק שהמחיר לא מופקע ומוגזם מידי ולבצע השוואת מחירים.
 

מחיר - יש לקחת בחשבון שהמרחק בין המקום בו צריך לחלץ את הרכב לבין המקום בו נמצא המוסך ישפיע על העלות, לכן מומלץ לבדוק זאת מראש.

חילוץ רכבים ישנים - במידה ויש לכם רכב ישן או הרוס, וכבר לא ישתלם לכם להשקיע בתיקון ולגרור אותו למוסך, עליכם לבצע הורדת רכב מהכביש במשרד הרישוי, ולאחר מכן לשלוח אותו לפירוק. לכן עדיף לבדוק האם החברה שבחרתם מבצעת את תהליך זה ויכולה להעניק לכם פתרון.

 

חילוץ רכב

(צילום: ShutterStock)

 

 

כמה עולה לחלץ רכב?

עלות שירותי גרירה משתנה לפי מספר פרמטרים: גודל הרכב שלכם, מרחק הנסיעה בין המקום בו נמצא הרכב עד למוסך (ככל שהמרחק יהיה יותר גדול המחיר יעלה), המקום הגיאוגרפי, היום שהזמנתם את השירות - ביום חול או שבת, השעה - באמצע היום או בלילה, גרירה מחניון תת קרקעי ועוד.

גרירת רכב פרטי עד מרחק של 10 ק"מ תעלה בין 150-300 ₪, עד 30 ק"מ תעלה בין 250-450 ₪, במידה ומדובר ברכב מסחרי עד מרחק של 30 ק"מ, העלות תהיה בין 400-600 ₪. בשבת ובלילות ישנה תוספת של 125%-175 מהמחיר ביום רגיל. בנוסף, גרירה מחניון תת קרקעי תהיה עם תוספת של 200-400%.

למחירון המלא לחצו כאן >>

 

 

לאילו סוגי רכבים מתאים שירות חילוץ רכבים?

  • רכבים פרטיים
  • חילוץ רכבים ישנים
  • חילוץ רכב 4X4
  • רכבי שטח
  • משאיות
  • קטנועים
  • אופנועים

 

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חילוץ לרכב?

כאשר אתם מחפשים חברת שירותי חילוץ לרכב, מומלץ לנהל שיחה לפני כדי להבין האם היא עונה על הצרכים שלכם. לפניכם מספר שאלות חשובות שכדאי לשאול מראש:
 

  1. בדקו את הזמינות של החברה, האם הם עובדים במהלך כל שעות היממה? כדי שיוכלו להעניק לכם מענה בכל שעה שבה תצטרכו אותם.
  2. האם שירותי החילוץ כוללים גם שירותי גרירה?
  3. לאן גוררים את הרכב?
  4. מהי עלות השירות?
  5. האם המרחק בין מקום הרכב למוסך משפיע על המחיר?
  6. האם התשלום מתבצע מראש או לאחר שמסתיים החילוץ?
  7. האם סוג הרכב משפיע על המחיר?
  8. האם יש מחירון קבוע מראש, או שניתן לקבל הצעת מחיר בהתאם למקרה שלנו?
  9. כמה זמן לוקח להגיע מהרגע שמזמינים את השירות?
  10. האם יש אופציה לשמור על הרכב במידה והוא יזדקק לטיפול?

 

שירותי חילוץ רכבים

(צילום: ShutterStock)

 

לאחר שיחה קצרה עם אחת מן החברות, תוכלו לדעת האם הם אכן יכולים להעניק לכם טיפול אמין ובטיחותי עבור הרכב שלכם, כדי שתוכלו להיות רגועים. חילוץ רכבים זהו תהליך לא פשוט שדורש מקצועיות ומיומנות רבה, חשוב שהחברה בה תבחרו, תחלץ את רכבכם בצורה נכונה, כאשר היא שומרת על כך שהוא לא יפגע במהלך החילוץ. לכן כדאי לבחור בחברה בעלת ניסיון רב שתבטיח לכם ראש שקט.

 

הרכב נתקע? זקוקים לשירות חילוץ רכבים? מצאו חברה המתמחה בשירותי גרירה וחילוץ באזורכם:
 

חילוץ רכבים בתל אביב

חילוץ רכבים בחיפה

חילוץ רכבים בירושלים