אמצע הלילה, הילדה חוזרת ממסיבה והמכונית שובקת חיים על כביש 4. נשמע מוכר? גם אם לא, זה בהחלט עלול לקרות. הפתרון: הזמנת שירות גרירה וחילוץ שפועל 24 שעות.

שירותי גרירה 24 שעות הם שירות נדרש וחשוב, שכמעט כל בעל רכב נזקק לו. כיום, גם בעידן ביטוחי הגרירה, כדאי לדעת מי ומתי יגיעו, ולאן ניתן לגרור את הרכב.

מחירים ותעריפים

רוב הגרריסטים מציעים את שרותיהם 24 שעות, אך בתשלום נוסף. התעריף מחושב לפי המרחק מהנקודה בה נתקעתם אל נקודת היעד. לדוגמא, קיים מחיר בסיס עד 10 ק"מ, ולאחר מכן כל ק"מ נוסף.
בשירותי גרירה וחילוץ 24 שעות, תעריף ערב לגרירת רכב מתחיל בשעה 17:00 ותעריף מתחיל ב- 23:00 עד השעה 06:00. בערבי שבת וחג, תעריף השבת מתחיל מהשעה 14:00.

>>> עוד בנושא: מחירון גרר מומלץ - מחירים של שירותי גרירה לרכב

גם אם אתם לחוצים, תקועים באמצע שום מקום וזקוקים לשרותי גרירה 24 שעות, עדיין, כדאי לעשות בדיקה ולהרים טלפון ליותר משרות גרר אחד.  ההפרשים יכולים להגיע לכדי עשרה אחוזים ויותר, במיוחד אם מדובר בשעת עומס או ביום גשום במיוחד.

האם המחלץ הוא גם מכונאי?

לעתים קרובות, שרותי גרירה וחילוץ 24 שעות מפעילים מכונאים בניידות שירות, שיכולים להגיע אליכם ולפתור תקלה במקום, או לפחות להגיש 'עזרה ראשונה'. מרבית מוקדי הגרירה 24 שעות הגדולים מפעילים ניידות שרות וכדאי לברר מה האפשרות שיגיע מכונאי לעזרה, ולא מיד להזמין גרר.

 

גרר גורר רכב אדום

הרכב נתקע באמצע הכביש? היכנסו ומצאו גרר 24 שעות קרוב לפי המלצות גולשים

 

האם חייבים לגרור את הרכב?

שווה להזמין שרותי גרר 24 שעות רק אם משוכנעים ששווה וחייבים לגרור את המכונית. אם נתקעתם בארבע לפנות בוקר, אולי שווה לכם להישאר עם המכונית עד שיתחיל תעריף היום הרגיל, ואז להתקשר ולהזמין שירות גרירת רכב רגיל.

כמה זמן צריך להמתין?

כמו בסעיף הקודם, יכול להיות שלא כדאי להזמין שרות חילוץ או שרות גרירה דחוף, כיון שזמן ההמתנה יהיה ארוך ממילא. אם רכב הגרר יגיע בעוד שעתיים, וכמעט בוקר, שווה לחכות לגרירה רגילה. גם נהגי גרר וגם מוסכים חוזרים לעבודה ויש יותר היצע. יכול להיות שתוכלו להתייעץ עם המוסכניק שלכם, ולחסוך לעצמכם הרבה מפח נפש – וכסף – על גרירה וחילוץ 24 שעות.

גרירה וחילוץ מהשטח 24 שעות

לא כל שרותי הגרירה והחילוץ 24 שעות פועלים לחילוץ מהשטח. חשוב מאוד לברר את העניין כאשר פונים למוקד כדי למנוע מצב בו גרירה לאורך 20 מטרים על דרך עפר תעלה לכם כמו גרירה מאילת לנהריה.