מחיר תכנון מערכת השקייה

כמה עולה תכנון מערכת השקיה?

עלות תכנון מערכת השקיה היא בין 300-150 ₪, המחיר מתייחס לתכנון מערכת השקיה ידנית או ממוחשבת לגינה קטנה עד כ-50 מ"ר. עלות תכנון מערכת השקיה לגינה גדולה עד 200 מ"ר היא בין 400-250 ₪. חשוב להדגיש כי המחיר כולל רק תכנון של המערכת ואינו כולל את עלות רכיבי מערכת ההשקיה וההתקנה.

 

ממה מורכב מחיר תכנון מערכת השקיה?

מחיר תכנון מערכת השקיה מורכב מפגישת ייעוץ בבית הלקוח ואבחון הגינה (גינה חדשה בשלבי תכנון והקנה או גינה קיימת), זיהוי ואיתור מקור המים המתאים ביותר להשקיית הגינה, תכנון פריסת המערכת בהתאם לתנאי השטח, האקלים ומאפייני הגינה והצמחים, תכנון ניקוז יעיל וייעוץ בנושא גינה חסכונית במים.

 

מה השלבים לתכנון מערכת השקיה לגינת נוי?

תכנון מערכת השקיה לגינה מתחיל בבדיקת תנאי השטח והקרקע, איתור מקורות מים, אפיון סוג הצמחייה, בדיקת תנאי האקלים וכמות האור בגינה והתאמת מערכת ההשקיה, עם או ללא דישון, לתקציב הלקוח, לדרישותיו המיוחדות ולנוחות התפעול של המערכת.

מומחה לתכנון מערכות השקיה לגינות נוי מאתר את מקור המים היעיל ביותר להשקיית הגינה, ובהתאם לכך הוא מתכנן את פריסת הצנרת ופתרונות הניקוז, הוא בוחר את הבקר הראשי המתאים ביותר למערכת ההשקיה והדישון, מתכנן את מערכת הסינון המתאימה ביותר, מכין שרטוט מפורט לפריסת צנרת המים, מיקום הטפטפות והממטרות, ועליו להתאים את המערכת הנוחה ביותר למשתמש.

 

מחיר תכנון מערכת השקיה מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום הגינון. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג מערכת ההשקיה, גודל הגינה, דרישות מיוחדות ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לגינון

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות