מחיר תכנון ועיצוב גינה

כמה עולה עיצוב גינה?

עלות עיצוב גינה היא בין 8,000-2,000 ₪, המחיר מתייחס לעיצוב של גינה בגודל עד 100 מ"ר וכולל תוכניות מפורטות והדמיה ממוחשבת. עלות עיצוב גינה קטנה עד 50 מ"ר היא בין 500-300 ₪, ללא תוכנית מפורטת או הדמיה.
 

ממה מורכב מחיר עיצוב גינה?

מחיר עיצוב גינה מורכב מפגישת ייעוץ לתכנון ולעיצוב גינת נוי בבית הלקוח, הכנת סקיצה ראשונית, הכנת כתב כמויות, תכנון מערכת תאורה והשקיה, תכנון פינת ישיבה, ייעוץ ולעיתים גם ליווי צמוד לבחירת צמחים ועצים במשתלה, וגם פיקוח על העבודות וליווי לכל אורך שלבי התכנון והקמת הגינה.
 

מה חשוב בתהליך עיצוב גינה?

יש אין ספור אפשרויות לעיצוב גינת נוי, לכן המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים כמו שטח הגינה, מורכבות העבודה, תנאי שטח, אקלים, סוג הקרקע, חיפויי קרקע, תכנון תשתיות (תאורה, השקיה ועוד), בחירה נכונה של צמחים ועצים המתאימים לאקלים הישראלי, רמת התחזוקה הנדרשת לגינת הנוי, דרישות מיוחדות של הלקוח, פתרונות קירוי והצללה, תכנון נכון של פינת ישיבה ועוד.

חשוב לבחור נכון חברה מקצועית ואמינה לתכנון ועיצוב גינות, כאן באתר 144B תוכל למצוא מעצבי גינות מומלצים ומנוסים, כדאי לקרוא חוות דעת ולגלוש לאתרים של העסקים המומלצים בתחום הגינון. כדי לבחור חברת גינון כדאי להתרשם מגלריית התמונות באתר החברה, לבקש רשימת ממליצים, לשוחח עם 3-2 לקוחות, להשוות מחירים ולתאם פגישת ייעוץ כדי להתרשם ממקצועיות החברה ומהפתרונות המקוריים שהיא מציעה לעיצוב הגינה.

 

מחיר עיצוב גינה מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום הגינון. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג ומאפייני הקרקע והגינה, גודל הגינה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לגינון

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות