חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

גדרות באזור תעשייה מגדל תפן

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור אזור תעשייה מגדל תפן
נתיבי ראמי בע"מ
נתיבי ראמי בע"מ
טלפון: 04-9862544
שפרעם
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
נתיבי ראמי - חברתינו מתמחה בכל עבודות הכבישים, בטיחות, סימון כבישים וחנייונים , צביעה ושילוט כבישים, תמרורים ועוד. בנוסף בניית כל סוגי הגדרות למגזר הפרטי והעיסקי. שרות אמין, אדיב ומקצועי.
נותן שירות באזור אזור תעשייה מגדל תפן
בוקאעי מסגרות
בוקאעי מסגרות
טלפון: 076-8119938
1 74, כאבול
ייפתח מחר בשעה: 07:00
ביצוע כל עבודות המסגרות, ייצור פיגומים, תמיכות בניין, עבודת מתכת, סככות, גדרות, שערים, סורגים וכל מה שתלוי בברזל. התקשרו ותרוויחו יחס טוב ומחירים סבירים.
נותן שירות באזור אזור תעשייה מגדל תפן
ששון - האחים יחזקאל שירותי גידור
ששון - האחים יחזקאל שירותי גידור
טלפון: 03-5330003
הגולן 1, אור יהודה
גידור אתרי בניה, פח, גידור פחים , גידור רשת, גדרות ורשתות

עסקים נוספים נותני שירות באזור אזור תעשייה מגדל תפן

נותן שירות באזור אזור תעשייה מגדל תפןקל - רם יעקובוביץ בע"מקל - רם יעקובוביץ בע"מ
המוביל 1, נצרת עילית נוף הגליל
חברת קלרם, מהחברות המובילות בתחום ההגנה ההיקפית למגזר המוסדי, מבצעת פרויקטים גדולים, מאתגרים ומורכבים, בלוחות זמנים ובסטנדרט
אתראתר
גדר במבוק קנה פשוט, עובי קנה 2-3 מ"מ, המחיר למטר10 - 20 ₪
גדר במבוק שיזף, עובי קנה 2-3 מ"מ, המחיר למטר20 - 40 ₪
גדר במבוק דק קנה צהוב, עובי קנה 8-12 מ"מ, המחיר למטר20 - 50 ₪
גדר במבוק מושחל, עובי קנה 14-16 מ"מ, המחיר למטר30 - 70 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

נכנסים לבית חדש? עושים שיפוץ לבית קיים ומעוניינים בגדר שתחליף את זו שהתפוררה מזמן? בשוק יש היום מגוון גדול של פתרונות מהרבה חומרים שונים, בעיצוב לכל טעם ותקציב לכל כיס.
רוברט פרוסט, המשורר האמריקאי הגדול, אמר "גדר טובה יוצרת שכנות טובה." הוא התכוון כמובן לכך שלכל אדם יש הגבול שלו, שהוא מעוניין לשמור עליו, על פרטיותו, זמנו ומרחבו האישי ואין זו בושה ואין בכך פגם אם אדם רוצה להציג גבולות אלה בצורה ברורה. אם אתם רוצים לשמור על יחסי שכנות טובים, תוכלו להקים גדר בכמה אופנים וצורות.

 

מאילו חומרים בונים בדרך כלל גדרות באזור תעשייה מגדל תפן?

פתרונות בעץ: ברוב המקרים מדובר ברצף של קרשים צרים שמוברגים אל מסגרת מתכת. הפתרון הזה נעשה על ידי מי שמתמחים למשל בעבודת עץ ובונים גם שבילים או פרגולות. היתרון הגדול יחסית של עץ הוא מחיר די נח להתקנה הראשונית וזה שניתן לרווח בין הקרשים ולשלב ביניהם גם שיחים, לקבלת גדר חיה. מנגד, יש גם חסרונות, ולא מעט: אחזקה שמחייבת צביעה מחדש בכל כמה שנים, קרשים שעלולים להתעקם עם הזמן ועוד. 
פתרונות באלומיניום: חומר קל מאוד לתחזוקה, שאפשר להשיג היום במגוון די רחב של עיצובים וצבעים. אלומיניום הוא מתכת עמידה לאורך שנים, ואלא אם כן אתם גרים בקרבת חוף ים, הגדר שלכם תחזיק שנים רבות בלי שתצטרכו להשקיע בתחזוקה שלה.
פתרונות באבן: זהו פתרון יחסית יקר, הן ברכישת חומר הגלם והן בבנייה. אין לבלבל עם קיר בלוקים בגימור שמבוסס על "שפריץ" או טיוח בטיח אקרילי, שהוא פתרון זול יותר. יתרון? עמידות לאורך שנים. חסרון עיקרי? מראה קצת של מבצר או מצודה, שנחשב לא מאוד ידידותי או מזמין. 
כדאי לדעת שקבלנים או מתקינים שעוסקים בשיווק ובהתקנת גדרות באזור תעשייה מגדל תפן, עוסקים לרוב גם בהתקנה של שערים חשמליים. אלה ניתנים להתקנה בצורה שהם נפתחים כלפי פנים – לרוב לגובה – או בהזזה, לאורך הגדר שתתקינו. מחירם נקבע על פי סוג החומר ממנו הם עשויים, עוביו או משקלו והמידות שלהם, כמובן.

המשך קריאה