את הבילוי בתל אביב מתחילים בשופינג 

מתחמי חנויות הבגדים הזולות, הבסטות השונות וחנויות האאוטלט נמצאים כולם פחות או יותר באותו אזור: לקניות זולות, לפעמים גם של מותגים, חנויות בגדים בתל אביב תמצאו לאורך רחוב אלנבי, מדרום לצפון, מסביבות בית הכנסת הגדול ועד מוגרבי. 
על אלנבי עצמו יש הרבה חנויות בגדים זולות ממש, אך שווה לעבור גם ברחובות הסמוכים: הפנייה לרחוב שנקין תביא אתכם לשלל חנויות מעצבים וחנויות של מותגי יבוא, שנמצאות לאורך הרחוב. אם תלכו ימינה מאלנבי, לרחוב קינג ג'ורג', תגיעו להרבה חנויות זולות ממש, אאוטלטים של מותגים מיובאים ולשוק בצלאל: שניים-שלושה רחובות קטנים שבהן יש בסטות של בגדים במחירים ממש מצחיקים.
פנו לכם שעתיים לפחות לנבירה בערמות הג'ינסים והבגדים בבסטות האלה: מתחת לכל אלה יש תמיד מציאות שוות. 
אם לא מצאתם שום דבר בצד הצפוני-מזרחי של אלנבי, חזרו אחורה, חצו את הרחוב והיכנסו לשוק הכרמל. כאן יש הרבה דוכנים של בגדים מכל הסוגים, לכל הגילאים ולרוב הטעמים. לכו לאורך השוק, עד שתגיעו בסופו של דבר לאזור דוכני הפירות והירקות, ולסביבות מדרחוב נחלת בנימין והמסעדות שסביבו. 
בימי שישי, המדרחוב הזה מלא בדוכנים של יוצרים ואמנים שונים, תכשיטנים ועוד. 

 

נקפוץ ללילה, ויותר נכון בשאלה "איפה ישנים"?

פפו, מומו, סקאיי ופלורנטין... מכירים את השמות האלה? 
אלה הם חלק מהשמות של כמה מהאכסניות של תל אביב: בתי מלון קטנים, שמציעים חדרים זוגיים או משותפים, שמאוישים לרוב על ידי תיירים צעירים ברוחם ותרמילאים. 
ב- 200 – 350 ש"ח ללילה תוכלו למצוא מקום ליחיד בחדר זוגי או לפחות מיטה נוחה בחדר משותף. האווירה צעירה וטובה, יוצאת דופן קצת בנוף התיירות הישראלי, שרגיל לצימרים היקרים, בדרך כלל.  לילה באכסניות יקרות יותר יעלה לכם 500 – 600 ש"ח. 
רוב המקומות הזולים והאכסניות הצעירות שוכנים במרכז העיר. היקרים יותר נמצאים סמוך לחוף הים ועל הטיילת, אבל אין מה להיבהל מהמקומות שנמצאים בדרום העיר – בפלורנטין, למשל: הם מציעים גישה נוחה להרבה ברים שווים בתל אביב, שנמצאים דווקא במקומות הפחות מתויירים. 

 

נוף על החוף בתל אביב

 

לאכול בתל אביב במשך היום

לא חסרות מסעדות מעולות בתל אביב, אבל רובן יקרות, אין מה לומר. ארוחה של מנה ראשונה ועיקרית תעלה לכם לא פחות מ- 120 ש"ח כולל 1/3 בירה (לפחות 27 ש"ח) או כוס יין (35 – 40 ש"ח). 

 

איך שוברים את השוק? 

אוכלים בשוק: משוק לווינסקי, דרך התקווה ועד הכרמל; אין כמעט שוק, שבו לא תוכלו למצוא מסעדה טובה ולא מאוד יקרה. 
בלווינסקי קל יהיה לנו מאוד להמליץ על האוזריה המצוינת, ומולה על בית הבירה של 'מתי המקלל'. מתי אמנם נפטר, אבל בניו ממשיכים את המסורת: כוס בירה מעולה מהחבית, עם איזה דג מלוח, בכלום כסף, יחסית. 
ב'התקווה', נסו את הקבאב המצוין של מוצאפי או את זה של "שמש", ובשוק הכרמל יש המון מקומות קטנים, שמיועדים לצעירים, ולתקציב של מי שהוא צעיר, בהתאם. 

 

לאכול בתל אביב בערב ובלילה

הכי "נכון" זו ארוחת בוקר זוגית באיזה בית קפה, אבל בתי קפה תל אביביים פתוחים גם בשעות הערב והלילה המאוחרות יחסית, והם מציעים אלטרנטיבה נעימה וטובה למי שלא רוצה לאכול במסעדה יקרה. בנוסף יש טרנד רציני של מסעדות המבורגר ובשר מעולות, ודי אם נזכיר שמות כמו ה'ויטרינה' או 'אמריקה', ויש גם מקומות רבים אחרים. 
איך תזהו? לפי התור. 

 

שבת בבוקר – זמן ללכת לים

חוף הים של תל אביב מציע לכם שפע של שמש, אפשרויות לספורט ימי או טיול רגוע לאורך הטיילת. אורך החוף של תל אביב הוא יותר מ- 13 קילומטרים, והוא מחולק להרבה חופים, שלכל אחד מהם אופי משלו. 
חוף הצוק – הצפוני – הוא חוף שרובו של משפחות. הילטון – לגולשי גלים וסרפינג וחברי הקהילה הלהטבי"ת, חוף גורדון – הרבה מסעדות והמון, המון, תיירים.

מחפשים מקום לינה בתל אביב שלא יקרע לכם את הכיס? מצאו אותם ברשימת בתי הארחה מומלצים בתל אביב.