צ'קים בעולם העסקי

כל גורם עסקי יוכל בוודאי להסכים עם המשפט הבא: פנקסי צ'קים מסחריים שונים במידה ניכרת מאלה המיועדים למגזר הפרטי. אפשר להתבונן על כך במספר אופנים:
ראשית, כמובן, הכמות. חברה עסקית ממוצעת מאופיינת במחזור פעילות גדול, כך שתדאג להדפיס כמות גדולה יחסית של פנקסים.
היבט אחר נוגע לאבטחה. ניסיונות זיופי הצ'קים, על אחת כמה וכמה במגזר העסקי, נפוצים בכל קנה מידה. חברה חייבת לנקוט במירב אמצעי הזהירות על מנת שלא יהיה ולו סיכוי קלוש לזיוף הצ'ק, פעולה שעלולה להיות הרסנית מבחינה כלכלית בעבורה. סימוני אבטחה מסוגים שונים, כפי שבוודאי יעשה גורם מקצועי בתחום, הם בגדר חובה.

הצ'קים ככלי למיתוג עסקי

העידן הנוכחי מאופיין בתחרות כלכלית עצומה, המאפיינת כמעט כל תחום ותחום. כתוצאה מכך, כל חברה מעוניינת לגייס לקוחות, והמאבק בינה לבין המתחרות מגיע למחוזות מגוונים (ביניהם, כמובן, האינטרנט). גם פנקסי צ'קים מסחריים נכנסים לתמונה בנקודה הזו, ולו מכיוון שבעלי עסקים רבים למדו עם הזמן לנצל אותם לצרכיהם.
למה הכוונה? ובכן, בשנים האחרונות התחום של הדפסת פנקסי צ'קים לחברות הפך למרכזי הרבה יותר. הבינו כי מיתוג עסקי באמצעות צ'קים יכולים להוות אמצעי שיווקי מהשורה הראשונה: עליו ניתן להדפיס את הלוגו של החברה, או אפילו סלוגן המתאר אותה. בנוסף על כך, מגוון האפשרויות הגרפיות מאפשר היום לשנות את הגוונים של הפנקסים, להוסיף אליהם סמלים – ובכך למעשה גם להעביר ללקוחות פוטנציאליים את המסרים שצריכים להגיע אליהם.

 

פנקס צ'קים על שולחן עץ

רוצים להדפיס פנקסי צ'קים עם הלוגו של החברה? היכנסו ומצאו בתי דפוס מומלצים באזורכם

 

הדפסת צ'קים מעוצבים לעסק

הדפסת צ'קים לחברות הפכה עם הזמן לנחלתם של גורמים בתחומי הדפוס והעיצוב הגרפי, ולו מכיוון שאלה מאפשרים ליהנות מכל המעלות שהזכרנו גם יחד. יתרון אחר של השימוש בגורמים אלה נובע גם הוא מההתפתחות הטכנולוגיות – עלויות הייצור פחתו בצורה משמעותית, כך שכל חברה עסקית יכולה להרשות לעצמה למעשה פנקס מעוצב משלה.

מכיוון שהעיצוב מרכזי כל כך, והיות ואף בעל עסק לא מעוניין לבצע הדפסה הולכת וחוזרת של פנקסים, המלצה ברורה היא לבצע הדפסה בכמות גדולה יחסית, שתספיק לפרק זמן ארוך במיוחד. עם זאת, חיוני שתהיה התאמה למצבו של העסק בכל רגע נתון: באם משנים את לוגו החברה, למשל, תהיה זו טעות מכרעת להמשיך להתבסס על פנקסי צ'קים עליהם מתנוסס עוד הסמל הקודם.

הדפסת צ’קים מאובטחים

אם יש לכם עסק אתם וודאי יודעים עד כמה חשוב לאבטח נכון את אמצעי התשלום, ובמיוחד לאור החשיפה הרבה למעשי המרמה שתוקפים אותנו לאחרונה. הצ’קים נחשבים לאחד מאמצעי התשלום הפופולאריים ביותר ולא רק לאחרונה. כך זה היה מאז ומתמיד וכך, סביר גם, שזה יישאר. חשוב לנהוג בהם בזהירות וגם להיעזר בפתרונות מאובטחים כהלכה במידה ומעוניינים להדפיס אותם.

כיצד זה עובד?

שירותי הדפסת צ’קים מאובטחים מוצעים לבעלי חברות ועסקים, על ידי בתי דפוס המתמחים בתחום המכירים היטב את כל הסכנות והבעיות הנלוות לשימוש בצ’קים. כדי לוודא שאכן תהליך ההדפסה נעשה באופן המאובטח ובצורה היעילה ביותר מציעים בתי הדפוס והחברות השונות מערכות משוכללות, המתבססות על מיטב הטכנולוגיות בתחום.

הדפסת צ’קים מאובטחים נעשית תוך שימוש במדפסות חדשניות ועל גבי ניירות מיוחדים. הדפסה זו, שנעשית על פי הנחיות הבנקים ובהתאם לכל הכללים הנדרשים, היא הדפסה מאובטחת לחלוטין שמאפשרת לעסק להתנהל בצורה נכונה וללא כל בעיה.

ישנן שיטות שונות המסייעות ביצירת רמת האבטחה הנדרשת, כמו סימון מיוחדים על גבי הצ’קים עצמם וכן שימוש במנגנוני הגנה הייחודיים אך ורק לתוכנה המפעילה את המערכת כולה.