מה תמצאו בבית דפוס לעסקים?

כאשר רוצים לדון בשאלה "האם ישנו דבר כזה, בית דפוס לעסקים?", צריך לעצור ולחשוב על הדרישות והצרכים של עסקים, בכל הקשור בעבודות דפוס.

עסקים, ולא חשוב אם מדובר בעצמאים, חברות ענק או שותפויות, לצורך העניין – תמיד יזדקקו להפקה של ניירת משרדית מסוגים מסוימים, לפנקסי צ'קים, עלוני פרסומת ואמצעי פרסום אחרים. סתם לצורך ההשוואה, אנשים פרטיים יזדקקו להדפסת הזמנות לאירועים ואולי לחוברות משפחתיות או ספרי זכרונות. בכלל, עיקר עבודות הדפוס הן עבודות מסחריות, למען עסקים.

אם כך, בית דפוס לעסקים יציע לכל הפחות הדפסת ניירת משרדית, שתכלול מעטפות וניירות מכתבים, כרטיסי ביקור וכן ניירת חשבונאית – פנקסי הזמנות, חשבוניות וקבלות. כמובן שלא כל עסק יצטרך את כל המגוון, אבל זה מה שבית דפוס לעסקים צריך להציע, לכל הפחות, כדי לקרוא לעצמו כך.

מעבר למגוון הזה, קיימים בתי דפוס אחרים שעובדים עבור עסקים. בתי דפוס אלה יש להם היכולת הטכנולוגית להדפיס פנקסי צ'קים וניירת מאובטחת אחרת. כיום אין כבר צורך לקנות פנקסי צ'קים רק בבנק: אפשר לגשת לבית דפוס לעסקים שמדפיס צ'קים, ובתיאום עם הבנק לקנות אצלו את אותם פנקסי צ'קים מסחריים, בהנחה משמעותית ממחירוני הבנקים.

 

עובד בית דפוס מחזיק מלא ניירות שהדפיס

מחפשים מקום מומלץ שיספק שירותי הדפסה לעסק שלכם? היכנסו ומצאו בתי דפוס קרובים

 

למה צריך בית דפוס שמתאים לעסקים ולא רגיל?

ניירת שיווקית ופרסומית: להבדיל מניירת משרדית בסיסית, ניירת פרסומית תודפס ברוב המקרים בצבע מלא, בכמויות גדולות ובמידות ואיכויות לא סטנדרטיות. בית דפוס לעסקים שמדפיס מוצרי פרסום וחוברות צריך לכן ציוד הדפסה יקר ומשוכלל יותר: מכונות דפוס גדולות, לסוג דפוס שנקרא "פרוצס".

בית דפוס לעסקים מסוג זה ידפיס ברוב המקרים על נייר בעובי רגיל (80 גרם לגליון) ועד עובי בריסטול – כ- 300 גרם לגליון. מעבר לכך תזדקקו לשרותיהם של בתי דפוס שמדפיסים על קרטונים כבדים ובשיטות אחרות. בית דפוס לעסקים מסוג זה יתמחה, כך אפשר להניח, באריזות והוא גם יציע – בנוסף לדפוס – קיפול והדבקה וגימור באופן כללי.

סוג נוסף של בית דפוס לעסקים הוא דפוס משי: בית דפוס לעסקים כזה ידפיס על מוצרים שאינם בהכרח נייר. מזכרות ומתנות שונות, בדים וביגוד, מתכת ועוד ועוד.

>>> עוד בנושא שיטות הדפסה נפוצות

 

לסיכום, אם אתם מחפשים בית דפוס לעסקים, חפשו בהתאם לצורך שלכם: בין אם מדובר בניירת משרדית, פרסומית או בכלל מתנות, בתי דפוס לעסקים בנויים לספק דרישות במגוון תחומים אך כל בית דפוס לעסקים מתמחה לרוב בתחום מסוים.