כל איש עסקים צריך כרטיסי ביקור, אפילו בעולם הווירטואלי שלנו. כרטיסי ביקור משמשים אותנו בתערוכות, בפגישות ובעיקר מול לקוחות.
תפקידו של כרטיס ביקור הוא לכאורה פשוט: מסירת פרטים לוגיסטיים שונים כמו שם ותפקיד, טלפונים ואמצעי קשר אחרים. למעשה, בכל בית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור יסבירו לכם שיש יותר בכל כרטיס ביקור. זהו האמצעי הטוב ביותר ליצירת תדמית ראשונית.

אופי כרטיסי הביקור

בתכנון כרטיס ביקור ובהדפסתם, חשוב מאוד להבין שזוהי ההזדמנות הראשונה שלכם לייצר וליצור רושם אצל מי שאתם עומדים מולו. הוא או היא הלוא לא מכירים אתכם, אבל כרטיס הביקור שלכם יעיד עליכם הרבה.

עיצוב כרטיס ביקור יכול להיות פשוט ומינימליסטי או 'מפונפן' ומצועצע. אתם יכולים לבחור במה שאתם אוהבים, אבל שאלו את עצמכם האם סגנון זה או אחר מתאים לאופי האישי שלכם ולאופי העסק שלכם. ברור שעיצוב כרטיס ביקור לעובד בנק או חברת ביטוח יהיה שונה מכרטיס ביקור שיודפס עבור ליצן לאירועי ילדים, נכון?

גם אם אינכם לוקחים מעצב גרפי לצורך עיצוב והדפסת כרטיס הביקור שלכם, אל דאגה: בתי דפוס לכרטיסי ביקור יודעים היום להציע שפע של עיצובים. עליכם לעבור בתשומת לב על מה שמציגים בפניכם בבית הדפוס ולחשוב האם שימוש בצבעים מסוימים מתאים לכם או לא. האם אתם רוצים זהב או שמתאים לכם כרטיס ביקור מינימליסטי, בצבעים עדינים ושקטים יותר. אל תפחדו לבקש שינויים והתאמות, כיון שעם כרטיסי הביקור האלה אתם הם מי שיוצאים לדרך, ולא מנהל בית הדפוס.

 

כרטיסי ביקור ריקים על שולחן עץ

רוצים להדפיס כרטיסי ביקור מקצועיים? היכנסו ובחרו בתי דפוס קרובים לפי המלצות גולשים

 

נייר – משקל ומרקם

בתי דפוס לכרטיסי ביקור משתמשים במגוון גדול של ניירות, בעוביים ("משקל"), צבעים ומרקמים שונים. אפשר לראות דוגמאות של כרטיסי ביקור מנייר ממוחזר, כרטיסים שמודפסים על חומרים סינתטיים או על פלסטיק שקוף ועוד ועוד. חלק מדפיסים בשיטות מיוחדות שמאפשרות לקבל הדפסה בולטת למשל, וחלק מדפיסים בשיטות מסורתיות יותר – אופסט או דפוס דיגיטלי.

>>> עוד בנושא: שיטות הדפסה נפוצות

 

מה לגבי הכמויות של הדפסת כרטיסי ביקור?

בהתאם לסוג העסק ואופי העיסוק שלכם, תוכלו לשקול הזמנה גדולה של כרטיסי ביקור בבית הדפוס, או הזמנה קטנה יותר. עסק שמפזר כרטיסים כחלק מהפרסום שלו יזמין כמות גדולה של כריסי ביקור בבית הדפוס. עסקים אחרים – אולי עסקים בהקמה או עסקים שמוכרים לעסקים, ולא לקהל רחב – כמויות קטנות יותר.

בהתאם לכמות הכרטיסים הדרושה, עליכם לפנות לבתי דפוס לכרטיסי ביקור לקבלת הצעת מחיר: בתי דפוס אופסט יציעו לכם כמויות גדולות במחירים נמוכים יחסית לכמות. בתי דפוס לכרטיסי ביקור, שמשתמשים בשיטות דיגיטליות, יהיו יקרים יותר בכמויות גדולות, אבל זולים יחסית בהדפסות קצרות – בכמויות קטנות של כרטיסי ביקור. בנוסף, יהיו הבדלים בסוג הנייר בין בתי הדפוס השונים, ובאופציה ליצור אפקטים כמו הטבעה או שימוש בפויל (זהב או כסף).