מהם המוצרים לחיות מחמד שפשוט חיוני שיהיו בבית? הנה מדריך קצר שמתאר כמה מוצרים לחיות מחמד לפי סוג החיה. 

מוצרים לחיות מחמד – כלבים

המוצרים לחיות מחמד פרוותיות אלה שחיוני שיהיו בבית הם קולר ורצועה, תכשירים נגד פרעושים וקרציות, קערת מים וקערת אוכל, לצד מזון כלבים מאוזן, שמתאים לגילה של חיית המחמד שלכם. מעבר לכך ישנם מוצרים לחיות מחמד שמותאמים לגיל החיה, כמו עצמות וצעצועי לעיסה וכן אביזרים שונים: צעצועי פרווה, כדורים שבהם פעמונים או רעשנים אחרים (בעיקר לגורים) וכמובן צעצועים אחרים, כמו צלחות מעופפות, חבלים למשיכה והמוצרים הכי נוחים לחיות מחמד – מרבץ מרופד גדול וטוב. 

מוצרים לחיות מחמד – חתולים

המוצרים המתאימים לחיות מחמד אלה הם כמובן קולר, קערות מזון ומים וקופסא לחול, אם החתול גר בדירה או שאין לו לאן לצאת. חול חתולים ומזון חתולים הם עוד מוצרים חיוניים לחיות מחמד אלה ומשם עוברים לצעצועים השונים: מתקני גרוד, כדורי צמר ופעמונים, מקלות נוצה וכדומה. 

מוצרים לחיות מחמד – ציפורים

ציפורי נוי ותוכים זקוקים לכלובים שיתאימו לגודל שלהם, מצוידים בקעריות מים ואוכל וצעצועים מתאימים: רוב המוצרים לחיות מחמד אלה נועדו להפיג קצת את השעמום שלהן, כשהן בכלוב, ומדובר בטבעות טיפוס והשתחלות, סולמות ויוצא באלה. אחד מהמוצרים החשובים לתוכים וציפורים קטנות הוא אמבטיה לציפורים. זה אחד מבין המוצרים לחיות מחמד הכי נשכחים וחבל, כיון שציפורים רבות אוהבות להשתכשך במים ביום שרבי, להתרענן ולהתנקות.

מוצרים לחיות מחמד – מכרסמים

כמו חיות מחמד רבות אחרות, גם למכרסמים דרושים קערות אוכל ומתקני שתיה, כלוב מתאים ומשחקים. בנוסף, מוצרים לחיות מחמד כמו גרבילים, שרקנים, חולדות ומכרסמים אחרים כוללים מצע מתאים – נסורת, למשל. בנוסף, בין המוצרים לחיות מחמד אלה אפשר למצוא תאי "וילות", קופסאות המלטה ושפע המצאות אחרות. 

מוצרים לחיות מחמד – דגים

אקווריום, כמובן, מצויד במצע מהסוג הדרוש לסוג הדגים שאתם עומדים לגדל, במשאבה ופילטר ובגוף חימום. מלבד אלה, מוצרים לחיות מחמד שתקניות אלה כוללים צמחי אקווריום – אמיתיים או מלאכותיים – פסלונים או אבנים להסתתרות, וכמובן מזון מתאים, חומרי ניקוי וחיטוי. 
לסיכום: קיימים סוגים רבים ושנים של מוצרים לחיות מחמד שעונים על הדרישות והצרכים של כל חייה לסוגה. כשאתם קונים חיות מחמד הביתה, אל תשכחו את המוצרים הבסיסיים לחיות מחמד ואם אפשר, הוסיפו עליהם מוצרים נוספים לחיות המחמד. 
 
למציאת חנות למוצרי חיות, על מנת שתהיו מוכנים לכל דבר, העזרו באינדקס העסקים של בזק 144.