אחת הדילמות המעסיקות אנשי עסקים רבים היא כיצד לקדם את העסק? כיום כאשר האינטרנט הפך לכלי מרכזי בחיינו, אנשי עסקים רבים הבינו את משמעות קידום העסק באינטרנט- אם אתה לא שם אתה לא קיים.

למעשה חנות וירטואלית באינטרנט מאפשרת לשמור על הלקוחות הקיימים תוך מתן אפשרויות רבות ללקוחות החל ממבצעים ועד ליצירת קשר עם אנשי המקצוע. אבל לא רק לקוחות ותיקים נהנים משירותיה של חנות וירטואלית, אלא גם לקוחות חדשים אשר שומעים על החנות ומעוניינים להיכנס ולראות אילו דברים ניתן למצוא באתר האינטרנט.

כפי שהזכרנו קודם לכן, החנות יכולה לסייע באיתור לקוחות חדשים. בניגוד לחנות רגילה, חנות באינטרנט המציעה מוצרים שונים פתוחה לקהל הרחב 24 שעות ביממה ולכן ניתן להגיע אליה בכל זמן ולא רק בשעות הפתיחה. העובדה כי מדובר בחנות אשר פועלת כל שעות היממה מאפשר לעסק להיות פעיל כל הזמן וכל לשמר את הלקוחות הקיימים ולהראות חידושים.

מאפשרת התרחבות של העסק

פתיחת חנות וירטואלית מסייעת לבעלי העסקים להרחיב את העסק שלהם. גם עסק אשר קיים שנים ארוכות מעוניין להוסיף עוד ועוד לקוחות, ולכן צריך לחשוב על דרכים בהן מרחיבים את העסק כאשר חנות וירטואלית נחשבת לאחת מהדרכים היעילות ביותר גם כאשר מדובר בעסק ותיק.

כפי שנאמר קודם לכן, כיום אנחנו נמצאים בתקופה בה רבים עושים שימוש באינטרנט ולכן כולם נגישים לאינטרנט, מה שמגדיל את הסיכויים של הקהל להיכנס לחנות.בשונה מחנות רגילה, חנות באינטרנט מאפשרת הקמה זולה יותר- אין צורך לרכוש שטח אלא רק שטח באינטרנט דבר המאפשר לשים את הדגש על אמינות. כמו כן, בעסק קיים בו יש עובדים מנוסים אין צורך לגייס עובדים נוספים וניתן לתפעל את החנות בצורה פשוטה.

כיצד חנות וירטואלית מסייעת לשמירה על קשר עם לקוחות

בעידן האינטרנט אחד הדברים החוזרים ונשמעים לא פעם זאת השאלה- כיצד ניתן לשמור על קשר עם לקוחות? התשובה היא באמצעות דיוור אלקטרוני. דיוור אלקטרוני מאפשר לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות באמצעות שליחת מסרים ללקוחות. כך למשל במקרה בו ללקוח ותיק יש יום הולדת- העסק יכול לברך אותו ולהציע לו מבצעים שונים בחנות.

בתקופה בה אנשים נוטים להסתגר בבית ולבלות מול המחשב, שמירה על קשר עם הלקוחות נחשבת לאמצעי יעיל במיוחד, היות וזה מתבצע במחשב אשר שם הם נמצאים רוב הזמן. מדובר באחת הדרכים היעילות ביותר לעדכן את הלקוחות בכל הנעשה בחנות.

נניח ומדובר על חנות וירטואלית המציעה כלים לבית. בימים אלה בהם אנחנו עומדים לחגוג את חג הפסח, הביקוש לרכישת כלים לבית עולה ולכן מדובר בהצעה משתלמת למדי לשני הצדדים. החנות מקפידה להתעדכן ואילו הקהל מרוויח כלים חדשים לבית , דבר המאפשר לו להגיע מוכן לחג הפסח.