בשנים האחרונות נושא השיווק והנוכחות באינטרנט קיבלו תנופה אדירה. ניתן לומר לבעל עסק ש"אם אתה לא שם (באינטרנט) אתה לא קיים.

בניית אתרי אינטרנט לעסק היא אחת מהשיטות לנוכחות באינטרנט והיא חלק מרכזי מהמעצמה הזו שנקראת אינטרנט הרשת הגלובאלית. בניית אתרי אינטרנט לעסק יכולה להצעיד את העסק צעד אחד קדימה.

כל בעל עסק היום חייב לעסק שלו את המהלך של בניית אתרי אינטרנט. הוא חייב איזו שהיא דריסת רגל ברשת הגלובלית הקרויה אינטרנט. הדבר יכול להתאפשר באמצעות בניית אתרי אינטרנט עבור העסק שלו. ומדוע העניין כל כך חשוב? התשובה היא פשוטה ביותר.

האינטרנט היא הפלטפורמה השיווקית הגדולה והמשמעותית ביותר כיום. בניית אתרי אינטרנט או בניית אתר אינטרנט תביא את בעל העסק לשם. כל לקוח פוטנציאלי מניח שבעלי עסקים ביצעו בניית אתרי אינטרנט לעסק שלהם. מדוע? כיוון שהלקוח המחפש דבר ראשון פונה לאינטרנט. אם בעל העסק לא ביצע בניית אתרי אינטרנט או בניית אתר תדמית לעסק שלו, הלקוח הפוטנציאלי פשוט לא ימצא אותו.

פשוטו כמשמעו. בניית אתרי אינטרנט לעסק היא כרטיס הכניסה לשווק באינטרנט. מכאן נוכל להבין טוב יותר מדוע המשפט המצוטט בראש המאמר כל כך נכון ומשמעותי. כל בעל עסק צריך לקחת בחשבון שבשלב מסוים בניית אתרי אינטרנט לעסק שלו היא חובה, ובלי קיום אתר באינטרנט השיווק שלו לוקה בחסר.

כיצד מחפשים היום עסק או בעל מקצוע

צרכן, או לקוח פוטנציאלי המחפש בעל מקצוע או עסק, מניח שבעלי המקצוע והעסקים ביצעו בניית אתרי אינטרנט לעסק שלהם, והוא יחפש אותם שם. הוא ניגש למחשב, פותח דפדפן באתר גוגל, ומקיש את אשר הוא מחפש.

אם בניית אתרי אינטרנט בוצעה על ידי בעלי העסקים העונים לחיפוש ויש להם אתר באינטרנט, הרי שהם יעלו בתוצאות החיפוש כי הם ביצעו בניית אתרי אינטרנט ויש להם פינה באינטרנט. במאמר מוסגר יש לומר, שאין הדבר מסתיים כאן והעניין מורכב הרבה יותר מאשר רק בניית אתרי אינטרנט לעסק. כל נושא קידום האתרים לא הוזכר כאן והוא נושא לדיון נפרד.