איך מבררים טרנדים אחרונים בביגוד ואופנה

במהלך מלחמות נפוליון הסוחרים המשיכו להבריח מוצרים מצרפת לאנגליה, שנלחמו ביניהן. בין הפריטים היו גם בובות נשים לבושות ששימשו את נשות לונדון להתעדכנות באופנת בגדי הנשים הרווחת בפריז.
כיום אין עוד צורך להבריח בובות מעבר לגבולות בעת מלחמה, אולם מקור הטרנדים באופנה עדיין נשאר דומה. גם היום מעצבי האופנה הנחשבים, באירופה ובארצות הברית, הם הבוחרים את הצבעים, הגזרות והחומרים שיהיו האופנתיים ביותר ברחבי העולם כולו על פי עונות השנה.

איך אנחנו יכולים לברר מה באמת אופנתי ללבוש היום?

מה רואים ברחוב - כיום משתקפת האופנה במהירות ברחוב, במיוחד ברחובות תל-אביב. רבים מהצבעים והפריטים האופנתיים מגיעים ארצה במהירות והבגדים שלובשים מרבית האנשים, צעירים ומבוגרים, ברחוב מושפעים מכך במידה רבה. אם רק תסתכלו היטב סביבכם תוכלו להבחין בגזרות, בבדים ובצבעים השולטים ביד רמה.
חלונות הראווה – דרך נוספת להיחשף לבגדים האופנתיים היא באמצעות חנויות הבגדים, הטרנדים מגיעים במהירות רבה יותר מבעבר וכבר אין צורך להמתין חודשים ארוכים כדי לזהות על המדפים את הבגדים האופנתיים ביותר. בארץ פועלים גם סניפים של חנויות מחו"ל ובהן תוכלו למצוא את הבגדים שהגיעו ישירות מבירות האופנה, לא בזמן אמת כמובן אבל גם לא רחוק מכך.
מה אומרים בטלוויזיה - תחום האופנה הוא תחום מרכזי כיום ובתוכניות טלוויזיה ובעיתונים עוסקים לא מעט במה נחשב "נכון" בתחום האופנה. ישנם מגזינים המתמקדים רק בתחום זה וגם בעיתונים היומיים ובתוכניות הפנאי בטלוויזיה תוכלו לקרוא ולצפות במומחים בתחום האופנה המציגים את הבגדים שנחשבים לטרנדיים ביותר בעולם.
האינטרנט – מקור המידע המעודכן ביותר והגדול ביותר הוא האינטרנט. באתרים רבים, בין אם תבקרו באתרי חדשות, באתרי אופנה, באתרים רשמיים של מעצבי בגדים או בבלוגים של נשים העוסקות ואוהבות את תחום האופנה – תמצאו מידע רב ותמונות אודות הבגדים והאקססוריז הנחשבים ביותר. ברשת תוכלו למצוא גם מידע רב בעברית על תחום האופנה ואפילו התאמות של הטרנדים מחו"ל למזג האוויר ולתרבות הישראלית. בחלק מהאתרים  תוכלו לרכוש את הבגדים שמוצאים חן בעינכם ולקבל אותם בדואר עד הבית.
לסיכום, תחום האופנה משתנה תדיר, אם בעבר הריחוק של ישראל מהמוקדים בהם נקבעת האופנה גרם לעיכוב בהגעת הטרנדים ארצה, היום כאשר העולם כולו חשוף וקרוב כל-כך, ניתן ללמוד על האופנות החדשות בזמן אמת ולהיות תמיד מעודכן בטרנדים החמים ביותר בתחום האופנה גם בלי לצאת לטיולים סביב העולם, כמובן שרצוי תמיד להפעיל שיקול דעת בבחירת הבגדים ולבחור את הבגדים שיושבים עליכם הכי טוב, גם אם הם לא בהכרח הבגדים האופנתיים ביותר.