עזבו אתכם מחופשה באירופה... כשמזג האוויר באירופה בחודש ספטמבר מתחיל להיות פחות נינוח (בחלק מהערים הכי שוות יש כבר גשמים ורוחות קרות), כדאי לבלות את ראש השנה כאן בארץ באתרי תיירות ונופש נבחרים.

בטן גב בים המלח

חופשה בים המלח מבוקשת בעיקר בחודשי הקיץ, אבל גם עכשיו בספטמבר אפשר ליהנות בים המלח מחופשה איכותית במיוחד. אדרבא, כשראש השנה מתקרב, בתי המלון בים המלח מוכנים ומזומנים לשטף של תיירים, מהארץ וגם מחו"ל.

אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לעשות הרבה בטן-גב, זה המקום המושלם. טמפרטורת המים ירדה במקצת ותהיה נמוכה יותר בראש השנה לקראת סוף ספטמבר, אך עדיין תוכלו להשתכשך בתוך הים וליהנות מסגולות ההרגעה והריפוי שלו.

דילים ומבצעים לראש השנה

כאמור, בתי המלון בים המלח יודעים שראש השנה זה הזמן שבו הרבה ישראלים מגיעים למקום כדי לנפוש, עם המשפחה, עם חברים או עם בני זוג. למרות שבדרך כלל הביקוש הגדול יוצר עליית מחירים, יש מלונות בים המלח שמציעים דילים ומבצעים דווקא כשהביקוש עולה והכל כדי למשוך אתכם אליהם ולספק לכם חופשה ברמה גבוהה. הנה לדוגמא, רשת פתאל מציעה 5 אחוז הנחה לפחות על חופשה בים המלח (ועוד מגוון יעדים) למזמינים דרך האתר.

מזג אוויר מצוין לכל אטרקציה

שלא כמו יעדים רבים ברחבי אירופה, כאן בישראל מזג האוויר נינוח למדי במהלך חודש ספטמבר ולכן מי שנופש בים המלח בראש השנה יכול ליהנות מהיצע רחב של אטרקציות שנמצאות בסביבה.

בין השאר, תוכלו לצאת למסע ג'יפים במדבר, ללכת לחוף מינרל בקיבוץ מצפה שלם (צפונית לים המלח), ללכת למרכז המבקרים מצדה או ל Fantasy Island בעין בוקק ולעשות צניחה חופשית בעין גדי. זוהי רק רשימה קצרה מהאטרקציות שמחכות לכם סביב ים המלח.

פינוקים לגוף ולנשמה

כדי לחזור הביתה רגועים ושלווים לאחר חופשה בים המלח כדאי לסיים את החופשה עם טיפולי ספא מפנקים. במלונות המובילים ברחבי ים המלח תוכלו להשיג מגוון חבילות ספא מפנקות במיוחד שכוללות טיפול ו/או שימוש במתקני הספא (סאונה, ג'קוזי וכדומה) וכיבוד או ארוחה.