חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

ארונות במועצה אזורית משגב

(1 תוצאות)
נותן שירות באזור מועצה אזורית משגב
נגריית א. כנען בע"מ
נגריית א. כנען בע"מ
טלפון: 04-9946781
טמרה
פתוח עד השעה: 20:00
״טיב העבודה ושירות מצוינים״
צביעת דלתות מטבח גודל מטבח סטנדרטי3,080 - 4,950 ₪
שתי דלתות הזזה, גובה 2 מ', רוחב 1.2 1,250 - 1,500 ₪
שתי דלתות הזזה, גובה 2 מ', רוחב 1.6 1,800 - 2,000 ₪
החלפת ידיות למטבח גודל מטבח סטנדרטי, כולל עלות הידיות350 - 800 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

מחפשים ארון חדש למטבח או לסלון? כוננית ספרים או ויטרינה? אולי שידה ייחודית לתינוק שבדרך? לשירותכם עומדים נגרים רבים ומפעלים שעוסקים בייצור ובניית ארונות במועצה אזורית משגב, וכן חנויות שמוכרות מוצרים אלה, בין השאר גם להרכבה עצמית.

היכן ניתן למצוא מגוון סוגי ארונות במועצה אזורית משגב?

ברוב המקרים מסווגים ארונות על פי מקום השימוש שלהם - אמבטיה, חדרי שינה, חדרי ילדים וכיוצא באלו. פריטים שמיועדים לחדרי שינה משמשים ברוב המקרים לאחסון בגדים ומצעים, ולא צריכים לעמוד בתנאי לחות גבוהים, כמו אלה שמיועדים לאמבטיה. מנגד, מדובר בפריטי ריהוט גדולים, שחלוקת החלל הפנימי שלהם אינה קבועה, והשאיפה היא שתמיד ניתן יהיה לחלק אותה בצורה דינמית, על פי צרכי הלקוח בכל זמן נתון.
למשל, מי שמאחסנים שמיכות פוך בקיץ, ירצו לסדר את המדפים בארונות שלהם מחדש, בכל חילופי עונות. כך הם יוכלו להתאים אותם לשמיכות הגדולות, שתופסות הרבה נפח ובחורף יהיה סידור המדפים שונה. פריטים מסוג זה ניתן לקנות בחנויות רהיטים להרכבה עצמית וגם אצל נגרים או מפעלים, שייצרו מוצרים על פי דרישה אישית שבהם יש אפשרות לשנות את מיקום המדפים או את רוחב התאים.

דוגמא נוספת לכך הם ארונות מטבח: בתחום זה יש מפעלים מתמחים שלא מייצרים סוגים אחרים של ריהוט. הסיבה לכך היא שמדובר במוצרים פונקציונליים מאוד, שאי אפשר להתאים לחללים אחרים.
אפשר להניח שמי שמייצר רהיטים למשרד למשל, גם מייצר לא מעט ארונות הזזה. את אלה אפשר להתאים בלי קושי גם לחדרי ילדים או הורים, אבל לא למטבחים; הפרזולים הדרושים שונים, החומרים אחרים (במטבח יש לחות גבוהה, מה שאין במשרד) ועוד.

כיצד מתמחרים ארונות במועצה אזורית משגב?

תלוי בסוג המוצר ובאיכות שלו, ובמיוחד בחומרים מהם הוא מיוצר. מוצרים מעוצבים, ייחודיים, יהיו תמיד יקרים. מעבר לזה, כדאי לבדוק מה סוג החומר ממנו עושים את הפריט: סנדביץ' דק או קל יהיה זול משמעותית מסנדביץ' בוק דחוס. עץ מלא יהיה יקר משניהם וכן הלאה.

המשך קריאה