צימר מערה

בשנים האחרונות, גבר מעמד הצימרים בתודעת ציבור הנופשים הישראלים המחפשים חופשה שקטה, רגועה ומענגת כמקום שהוא גם לינה וגם נופש. עם חיזוק התודעה, צימרים רבים החלו לצוץ כפטריות אחר הגשם, במיוחד באזור צפון הארץ. אזור הצפון מתאפיין בנופים מרהיבים ועוצרי נשימה על רקע הררי, בו נמצאים שלל משקים מקומיים המציעים תוצרת עצמית כמו גבינות ומוצרים אורגניים שונים באיכות ללא תחרות. בנוסף, במרחק נסיעה קצר מכל צימר שהוא, ניתן למצוא שלל אטרקציות שונות כמו טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה רגליים, טרקטורונים ועוד הרבה פעילויות נוספות. אין ספק שחופשה בצפון הארץ לא יכולה לאכזב. מלבד הצימרים הקונבנציונאליים שלמרבית הנופשים כבר יצא להכיר, יש אפשרות של לינה ושהייה בצימר מערה, המציע חווית שהות קצת שונה ומיוחדת מצימר העץ הקונבנציונאלי.

הטרנד החדש

עד לפני כמספר שנים, סוג הצימר הפופולארי ביותר בצפון הארץ היה צימר העץ הקונבנציונאלי, אשר מציע לאורחי הצימר חוויה חמימה ונעימה בסגנון כפרי, עם שלל האביזרים הרגילים שניתן למצוא כיום בכל צימר. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, ניתן להבחין בעליה ברורה בפופולאריות של צימר המערה על פני צימר העץ. צימר מערה הינו צימר אשר בנוי בסגנון קצת שונה – בסגנון מערה. ממבט חיצוני ראשון, צימר המערה מעוצב בקווים "עגולים" יותר ובשימוש באבן, המעניקים לצימר מראה "איגלו קיצי". כאשר נכנסים פנימה ועושים את הצעד הראשון אל תוך חללו הפנימי של הצימר, ניתן בהחלט לקבוע כי התחושה והאווירה השוררת על אורחי הצימר היא תחושה של שהייה במערה אותנטית, ממש כמו בתקופת האדם הקדמון, עם הבדל קטן – רמת האבזור הטכנולוגי, כמובן. לאלו מכם שטרם נפלה בחלקם ההזדמנות להתוודע ולראות בגוף ראשון צימר מערה צפויה הפתעה נעימה. קשה מאוד להסביר או להעביר את התחושה השוררת בתוך המערה. לקבלת מושג בעניין חזות חלל הפנים של צימר שכזה, ניתן בהחלט לחפש את המילים "צימר מערה" בחיפוש התמונות של מנוע החיפוש – גוגל.

האבזור

אין הבדלים מהותיים ברמת האבזור בין צימר מערה לצימר קונבנציונאלי, ובשניהם ניתן למצוא מיטה אינטימית ונוחה, ג'קוזי, מטבח מאובזר, מערכת בידור כלשהי הכוללת גם טלוויזיה דיגיטלית ושירותי כבלים, וכן שירות ארוחת בוקר. גם מחוץ לצימר המערה ניתן למצוא את אשר נמצא בכל צימר אחר – ערסל, ספסלים, שולחנות חיצוניים וכודומה בהתאם לרמת ההשקעה מצד בעלי הצימר.

איפה מחפשים?

מציאת צימר מערה המתאים לחופשתכם היא משימה פשוטה למדי. כל שעליכם לעשות הוא להריץ חיפוש במנוע החיפוש המועדף עליכם אחר המילים "צימר מערה", ולפניכם יופיעו אפשרויות רבות וצימרים שונים, מהם תוכלו לבחור את הצימר אשר נראה לכם וקולע לטעמכם. בטרם החלטתכם הסופית, מומלץ לעבור בין כל אתרי הצימרים למיניהם, ולערוך השוואת מחירים והשוואת שירותים ביחס לאותם מחירים, וזאת על-מנת לקבל מושג טוב יותר בדבר "מחיר השוק" המקובל לצימר מערה.

בהצלחה, וחופשה נעימה!