מחיר תיקון פיצוץ בצנרת

כמה עולה תיקון פיצוץ בצנרת?

עלות של תיקון פיצוץ בצנרת היא בין 1,450-730 ₪ (צנרת סמויה). המחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות העבודה, אורך הקו שיש לתקן או להחליף, מצב הצנרת ועוד. העלות אינה כוללת איתור נזילות בצנרת באמצעות מצלמה תרמית.
 

ממה מורכב מחיר תיקון פיצוץ בצנרת?

פיצוץ בצנרת סמויה הוא אירוע שכיח יחסית הדורש התייחסות מיידית ותגובה מהירה של הדיירים ובעל המקצוע. יש לסגור את ברז המים הראשי ורק אז להזמין בעל מקצוע לתיקון הבעיה. המחיר של תיקון פיצוץ בצנרת מורכב מאיתור הנזילה או מיקום הפיצוץ בצנרת הקיימת, בדרך כלל הצנרת אינה גלויה מאחר והיא מותקנת מתחת לאריחי הריצוף, לכן האינסטלטור יציע לכם לאתר את מקום הפיצוץ בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו מצלמה תרמית.

עם זאת, איתור נזילות באמצעים טכנולוגיים מייקר את העבודה, אך חשוב לזכור כי רק כך ניתן לאתר בדיוק את המקטע הבעייתי בצנרת הסמויה ולבצע תיקון מקומי ללא חפירות וקידוחים מיותרים ובלי להפוך את הבית לאתר בנייה ולהיכנס להוצאות גבוהות.
 

האם יש אחריות על תיקון פיצוץ בצנרת?

תקופת האחריות על תיקון פיצוץ בצנרת משתנה בין בעלי המקצוע ותלויה גם בפתרון שבוצע. אם האינסטלטור ביצע תיקון מקומי בצנרת האחריות היא על העבודה ומקובל להציע 6-3 חודשים, אם הוא החליף צנרת האחריות ארוכה יותר על העבודה, ובנוסף יש אחריות ממושכת על הצנרת החדשה על פי מדיניות היצרן.

אם גרים בדירה חדשה כדאי לבדוק האם הצנרת נמצאת עדיין תחת אחריות הקבלן, ויש מצבים שניתן להפעיל את חברת הביטוח, כולל ביטוח משכנתא.
 

איך מתבצע תיקון פיצוץ בצנרת?

איתור הנזילה באמצעות הרמת אריחים, חפירות וקידוחים, או באמצעות אמצעים טכנולוגיים.

חשיפת הצנרת הפגומה לצורך גישה נוחה לתיקון או להחלפה.

תיקון מקומי של הצנרת (מחבר, רוכב, שרוול פנימי וכו') או החלפת מקטע שלם.

איטום מקצועי ויציקת חומרים.

התקנה מחדש של האריחים ומילוי החריצים ברובה.
 

מחיר תיקון פיצוץ בצנרת מציג את טווח המחירים הממוצע בשוק עבודות האינסטלציה. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי בלבד הניתן בגדר המלצה ואין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר.

מחירים מומלצים לאינסטלטורים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות