מחיר הכנה למכונת כביסה ומדיח

כמה עולה הכנה למכונת כביסה ומדיח?

עלות של הכנה למכונת כביסה ומדיח היא בין 320-280 ₪, המחיר לא כולל התקנת נקודת מים חדשה או התקנת נקודת חשמל קרובה למכונת הכביסה ולמדיח.
 

ממה מורכב מחיר הכנה למכונת כביסה ומדיח?

מחיר הכנה למכונת כביסה ומדיח מורכב מביקור טכנאי מקצועי ומנוסה בבית הלקוח, בחירת מיקום מיטבי להתקנת המכשירים החשמליים החדשים (או המשומשים) ושלושה חיבורים – מים, ניקוז (ביוב) וחשמל. יש לברר מראש לגבי פינוי המכשיר הישן מבית הלקוח.

באחריות הלקוח לוודא לפני ההתקנה והזמנת הטכנאי כי יש נקודת חשמל קרובה למכונת הכביסה או למדיח, בהיעדר נקודה קרובה יש להזמין חשמלאי ואין לקחת סיכונים מיותרים כמו חיבור המכונה באמצעות מפצל או מאריך. כמו כן, יש להכין מראש נקודת מים קרובה ונקודה לניקוז. בהתקנת מדיח מחברים את צינור הניקוז לפתח ייעודי בסיפון, לכן יש לוודא כי הסיפון מתאים או להחליפו לסיפון משולב.
 

אילו הכנות צריך לבצע למכונת כביסה ולמדיח?

ההכנות הנדרשות להתקנת ולחיבור מכונת כביסה או מדיח הן בחירת מיקום למכשירים החשמליים, את מכונת הכביסה ניתן להתקין בחדר שירות, אם יש בבית, או בחלל אחר בדירה, כמו מטבח. את המדיח נהוג להתקין בחלל ייעודי במטבח, ברוב המטבחים המודרניים יש הכנה למדיחי כלים ונותר רק לחבר את המכשיר  לחשמל, למים ולניקוז.

ההכנה שיש לבצע למכונת כביסה ולמדיח מורכבת משלוש נקודות – חשמל, מים, ביוב. יש להתקין שקע חשמלי המחובר ישירות ללוח (שקע כוח), לחבר את צינור המים לנקודה קיימת, ניתן להתקין נקודת מים חדשה על ידי אינסטלטור אך אם לא תכננתם שיפוץ כדאי לחבר את המכונה לנקודת מים קרובה וקיימת ולרוב יש להחליף לברז משולב. בנוסף, מחברים מכונת כביסה ומדיח לניקוז קרוב, המדיח מתחבר לנקודת הניקוז בסיפון ובחדר השירות יש לרוב הכנה לחיבור צינור הניקוז של המכונה, אחרת יש להזמין אינסטלטור.
 

מחיר הכנה למכונת כביסה ומדיח מציג את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי בלבד הניתן בגדר המלצה ואין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר.

מחירים מומלצים לאינסטלטורים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • אריה שמעון-אינסטלציה ושיפוצים 24 שעותאריה שמעון-אינסטלציה ושיפוצים 24 שעות
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור נס ציונה
    ייפתח בשעה: 08:00אריה שמעון מנוסה בעבודות ותיקונים בארבעה תחומים עיקריים: * שיפוצים כלליים, קרמיקה וריצוף * עבודות אינסטלציה מים וביוב * ע
    אתראתר
  • עמרם שירותי אינסטלציהעמרם שירותי אינסטלציה
    (3 המלצות)
    פתוח 24/7קיבלתי שרות מצוין
    אתראתר
  • אחים אדיאחים אדי
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    פתוח 24/7אחים אדי העסק שלנו מתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה והשיפוצים הכלליים ותיקון והתקנת דודי שמש וחשמל מכל המותגים המובילים. אנו
    אתראתר
    גלריהגלריה