מחיר איתור נזילות במצלמה תרמית

כמה עולה איתור נזילות במצלמה תרמית?

עלות איתור נזילות במצלמה תרמית היא בין 1,800-800 ₪.
 

ממה מורכב מחיר איתור נזילות במצלמה תרמית?

מבצעים בדיקה של מערכת המים החמים והקרים, בדיקת לחץ מים בבית, בודקים את מערכת הדלוחין ועושים בדיקת ליקוי איטום. המחיר מורכב מבדיקה של כל המערכות היכולות לגרום לנזילה בקרבה של מוקד הנזילה.

מאתרים את מיקום הנזילה. במידה ולא מצליחים לאתר את הבעיה, אתם לא אמורים לשלם מעבר למחיר הביקור. מומלץ לסכם זאת מראש עם האינסטלטור. 

בסוף הבדיקה מקבלים תמונות, דו"ח מפורט עם כל הליקויים, חוות דעת לתיקון שתדרשו לעשות ופירוט עם שלבי הבדיקה שנעשתה.

כמו כן, מחיר איתור נזילות במצלמה תרמית מורכב מאיתור מקור הנזילה ולא כולל תיקון מכל סוג שהוא. כמו כן, המחיר לא כולל סקירה של כל הדירה, במידה ויש לכם יותר ממוקד אחד לבדוק המחיר יעלה בהתאם. בנוסף, המחיר משתנה בעיקר לפי איכות הציוד שיש למאתר הנזילות והניסיון שיש לו.
 

איך מאתרים נזילות באמצעות מצלמה תרמית?

איתור נזילות במצלמה תרמית מתבצע במספר שלבים:

  1. אנשי המקצוע מגיעים אל הדירה ומבצעים סריקה ויזואלית. במידה ולא צריך להשתמש במצלמה כיוון שכבר רואים את התקלה, מדווחים ללקוח.
     
  2. אם לא רואים את מקור התקלה פותחים מצלמה טרמית, ומתחילים לעשות סריקה בכל האזור המדובר וגם מסביב לו, כדי לבדוק את היקף ומקור הנזק.
     
  3. לאחר שמאתרים את האזור של הנזילה, מגיעים לעומק ולמקור הבעיה. במצלמה יש מספר אפשרויות שניתן להשתמש: חדירות קצרות, חדירות לעומק, חדות התמונה, הפרדת צבעים ועוד.
     

מחיר איתור נזילות במצלמה תרמית מציג את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

מחירים מומלצים לאינסטלטורים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • אבי ידי זהב - הנדימןאבי ידי זהב - הנדימן
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור נתניה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:30שירות מהיר בנדאם מדהים תודה רבה
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • רונטלי אינסטלציהרונטלי אינסטלציה
    נותן שירות באזור נתניה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 06:00רונטלי אינסטלציה - מתמחה ומבצע את כל סוגי עבודות האינסטלציה ודודי שמש, מכירה תיקון והתקנה של דודי שמש. ותק וניסיון רב בתחום,
  • אריה שמעון-אינסטלציה ושיפוצים 24 שעותאריה שמעון-אינסטלציה ושיפוצים 24 שעות
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור נס ציונה
    פתוח עד השעה: 14:00אריה שמעון מנוסה בעבודות ותיקונים בארבעה תחומים עיקריים: * שיפוצים כלליים, קרמיקה וריצוף * עבודות אינסטלציה מים וביוב * ע
    אתראתר