באילו מקרים מזמינים אינסטלטור?

שירותי אינסטלציה נותנים מענה במקרים של תקלה, התקנה, או תחזוקת מערכות הצנרת השונות הקשורות לתחומי המים והביוב המצריכות אינסטלטור מקצועי עקב חומרת הבעיה.

האם כל תקלה בצנרת מחייבת שרברב?

התשובה היא לא. יש להזמין שרברב להתקנת צנרת מים, לשאיבת ביוב, לאיתור ותיקון נזילות, להתקנה ותיקון דודי שמש וחשמל, להתקנת ברזים וכלים סניטריים, ולכל מקרה שקיים בו חשש בטיחותי. בעבודות אינסטלציה קיימים סיכונים מתמשכים שונים כמו חשיפה לחיידקים מהפרשות, חשיפה לחומצות המוזרמות בצנרות, חשיפה לסביבה מזוהמת, ועוד. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם ניתן לסדר את התקלה לבד ולחסוך הזמנת אינסטלטור. באתר B144 תוכלו למצוא לא מעט מדריכים העונים על השאלות היותר נפוצות בתחום, כמו איך לפתוח סתימה בכיור, איך מתקנים ברז דולף, ולאלה שכלי עבודה לא זרים להם – איך מחליפים ניאגרה בשירותים.

איך מוצאים אינסטלטור מומלץ וקרוב?

כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר B144, להקליד את אופי השירות המבוקש, ללחוץ על "חפש" ולאשר גישה למיקום. אפשרות נוספת היא להכניס גם את שם העיר/היישוב/האזור בו נמצאים. האתר יציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר לאזור. נוסף על כך, לצד העסקים תוכלו למצוא המלצות, חוות דעת ודירוגים מגולשי האתר.

האם ניתן להזמין אינסטלטור לפי סוג התמחות או תקלה?

בוודאי. אתר B144 מאפשר למצוא בקלות אינסטלטור לפי השירות הנדרש. בתוך עמוד רשימת העסקים קיימות מגוון אפשרויות סינון לפי סוג התקלה המדוברת והתמחויות שונות, שמקלות מאוד במציאת נותן שירות רלוונטי במהירות מקסימלית ובמאמץ מינימלי.

איך אפשר למצוא אינסטלטור שזמין כרגע לתת שירות?

אתר B144 מאפשר למצוא בקלות אינסטלטור שזמין לשירות בכל רגע נתון. כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור "פתוח עכשיו" שנמצא בתחילת הדף, מעל רשימת העסקים. הרשימה שתתקבל תציג רק נותני שירות שזמינים לקבל הזמנה באותו רגע.

מה עושים במקרה של תקלה בשעות הלילה או בחגים?

אתר B144 מאפשר למצוא בקלות אינסטלטורים הפועלים 24 שעות ביממה. כל מה שצריך לעשות זה לרשום "אינסטלטור 24 שעות" בחלון חיפוש בעלי מקצוע ולאשר גישה לשירותי מיקום, או להקליד את היישוב או האזור הרלוונטי.

האם ניתן להזמין אינסטלטור בשבת?

אתר B144 מאפשר להזמין שירותי אינסטלציה בכל ימי השבוע, כולל ימי שישי ושבת. כל מה שצריך לעשות זה לסמן "פתוח בשבת" באפשרויות סינון לפי תחומי התמחות וללחוץ על "סנן".

כמה עולה להזמין אינסטלטור?

מחיר ביקור אינסטלטור מושפע משני גורמים: שעה ביום, והאם מדובר ביום חול או ביום שבת/חג. לדוגמא, המחיר לביקור אינסטלטור בשעות העבודה המקובלות ביום חול ינוע בין 160 ל-200 ש"ח. מומלץ לעיין במחירון אינסטלציה באתר B144 ולקבל אינדיקציה על ההוצאה הצפויה.

האם יש מבצעים על שירותי האינסטלציה?

אתר B144 מעניק ללקוחותיו מבצעים והטבות בלעדיות למיטב העסקים ובעלי המקצוע בתחום. מומלץ לעיין בקופונים לאינסטלטורים ולהתרשם בעצמכם.

איך אפשר לדעת שהזמנו אינסטלטור מקצועי ואמין?

אתר B144 מאפשר לגולשים לדרג ולרשום חוות דעת אודות כל בעלי המקצוע ונותני השירות שנמצאים באינדקס. לחיצה על כפתור "דירוג" שנמצא ממש מעל רשימת האינסטלטורים תאפשר לכם לראות קודם את העסקים המדורגים גבוה ביותר על ידי הגולשים, וכך לעשות בחירה חכמה בהזמנת אינסטלטור.

איך מתמודדים עם תקלות אינסטלציה לבד עד הגעת האינסטלטור?

אמנם רוב תקלות האינסטלציה מצריכות טיפול על ידי בעל מקצוע, אך ישנם לא מעט מקרים בהם ניתן לצמצם את הנזקים בעצמנו, טרם הגעת האינסטלטור. לדוגמא, פיצוץ בצינור יכול להזרים כמויות עצומות של מים בתוך מספר דקות, מה שיגרום לנזק בדירה ולחשבון המים. לכן במקרה כזה, עד שיבוא אינסטלטור, יש לסגור את הברז הראשי – פעולה פשוטה אך קריטית לצמצום נזקים ולמניעת הוצאות מיותרות.

האם ניתן למנוע תקלות אינסטלציה?

בהחלט. רוב הסתימות בצנרת והבעיות במערכת הביוב נגרמות מתחזוקה לקויה ושגויה הכוללת לרוב השלכה של חומרים ופסולת היגיינית כמו מקלות אוזניים מפלסטיק, מגבונים לחים שלא מיועדים להישטף באסלה, חיתולים חד פעמיים, ועוד. אז תעשו לעצמכם טובה, תזרקו הכל לפח, ותחסכו לעצמכם הצפות, ריח רע בבית, ואת הכסף שילך לאינסטלטור.