חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

קואצ'ינג ואימון קבוצתי באורה

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור אורה
צביקה מור - מאמן הורים ילדים ונוער
צביקה מור - מאמן הורים ילדים ונוער
טלפון: 052-6070954
מדורגי האולפנה 108, קרית ארבע
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
פעילותי כוללת אימון אישי, אימון אישי ADHD, אימון אישי בקבוצה, סדנאות להורים ADHD וייעוץ למתבגרים ולהוריהם דרכי ודרך אתר "סטנדר" - אתר הלימודים של הציבור הדתי. בנוסף, יש לי פינה שבועית באתר האינטרנט של ערוץ 7 - "סדרת חינוך", ומאמרי מופיעים גם בעלון השבת שבתון, ובמגזין האימון Coachletter. צביקה מור PCIL מאמן הורים, ילדים ונוער התמחות באימון ADHD ולקויי למידה
נותן שירות באזור אורה
אסתר אדלר - החלופה הרגשית
אסתר אדלר - החלופה הרגשית
טלפון: 076-8105959
בתאום מראש
אל תשארו לבד מרגישים שחוסר הוודאות לא נותן מנוח, הפחד משתק אתכם, אפשר להתפטר מזה! לי יש את הפתרון עבורכם. אסתר אדלר - החלופה הרגשית, מטפלת רגשית, מאמנת אישית וקבוצתית. מתמחה בהעצמה אישית. מעבירה סדנאות וקורסים. בעלת ותק ומוניטין רב בתחום, טיפול מקצועי וניסיון רב שנים. מוזמנים להתקשר ואשמח לעזור לכם להרגיש יותר טוב!
נותן שירות באזור אורה
I.P.A ערין קובטי
I.P.A ערין קובטי
טלפון: 076-8026611
א.ש. 179 נצרת 1, נצרת
פתוח עד השעה: 19:30
היי שמי ערין עוסקת בתחום האימון משנת 2013 ומעבירה הדרכות במוסדות שונים בארץ כולל מקבלת בקליניקה ומעבירה פגישות בזום. אני מאמנת מוסמכת מטעם מועצת המנהלים הגרמנית, מומחית באימון אישי וקבוצתי, מאמנת בשיטה NLP בדרגת מאסטר, בכל הקשור לקשב וריכוז, לקויות למידה ,choching למתבגרים ונוער .
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום אימון קבוצתי coaching באורה העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום האימון קבוצתי coaching. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באורה וירושלים והסביבה או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.