חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

אטליז במא מעלה יוסף

(7 תוצאות)
נותן שירות באזור מא מעלה יוסף
הקצביה של מוטי
הקצביה של מוטי
טלפון: 076-8022805
דרך יחיעם 2, נהריה
ייפתח מחר בשעה: 08:00
עולם שלם של בשרים מובחרים-מגוון בשרים איכותיים במחירים משתלמים טריים וקפואים יינות בוטיק, תבלינים, רטבים ועוד.. כשר בהשגחת רבנות נהריה *ניתן לרכוש מוצרי בשר חלק
נותן שירות באזור מא מעלה יוסף
זיאן מוהנד - אטליז
זיאן מוהנד - אטליז
טלפון: 076-8007729
ירכא 76 229, ירכא
ייפתח מחר בשעה: 08:00
ברוכים הבאים לאטליז מונד . כל מוצרי הבשר ועופות טרי טרי . משלוחים לכל האזור . חייגו עכשיו לפרטים נוספים ...
נותן שירות באזור מא מעלה יוסף
אלאדהם בוטיק בשר כפר יאסיף
אלאדהם בוטיק בשר כפר יאסיף
טלפון: 076-8621221
מרכזת כפר יאסיף 1, כפר יאסיף
ייפתח מחר בשעה: 10:00
ברוכים הבאים לאלאדהמ בוטיק בשר המפנק של כפר יאסיף, מזמינים אתכם ליהנות מקניית בשר משובח, טרי, אטליז מפנק ונקי לכל סוגי הבשר האדום. מהעגלה סטקימ מובחרימ: אנתריקות,פילה,פיקאניה,סינטה,ניויורק,טיבון, שיטל,אסאדו,......... טלה ׳כביש׳: טיבון טלה,שישלק, שווארמה עגלה עמ כביש,שקדי טלה,קבאב,נקניקיות,והמבורגר הבית... גביש ראשי כפר יאסיף מול סופר בדיע חייגו להזמנות מחירים הוגנים.

עסקים נוספים נותני שירות באזור מא מעלה יוסף

נותן שירות באזור מא מעלה יוסףהבשר האדום דבאחהבשר האדום דבאח
ייפתח מחר בשעה: 08:00שווארמה אלבלד - אצלנו בשווארמה אלבלד תמצאו מגוון רחב של בשרים. אצלנו בשווארמה אלבלד כל לקוח יקבל יחס אדיב, נעים, יעיל ומקצועי
נותן שירות באזור מא מעלה יוסףאטליז עלי עוףאטליז עלי עוף
אבו סנאן 89 34, אבו סנאן
ייפתח מחר בשעה: 08:00جميع اصناف اللحوم الطازجة والذبح الحلال بأنواعها المختلفة ، عجل، عبور ، دجاج، وحبش، وما يتبعها من مستلزمات اخرى. كما وتجدون ف
גלריהגלריה
נותן שירות באזור מא מעלה יוסףאורוקס Aurochs בשר פרימיוםאורוקס Aurochs בשר פרימיום
(1 המלצות)
דלתון 1, דלתון
ייפתח מחר בשעה: 09:00בשר איכותי ביותר מבחר עצום למנגל ובישול ארוך בכל מני סגנונות
אתראתר
נותן שירות באזור מא מעלה יוסףאטליז לבאבידי חלילאטליז לבאבידי חליל
עיר עתיקה 11 30, עכו
ייפתח מחר בשעה: 09:00אטליז לבאבידי חליל הוא מותג בעולם הבשר עם וותק של 30 שנה בתחום. באטליז ניתן להשיג את כל סוגי הבשרים: עופות, הודו, עגל, כבש
גלריהגלריה
נתח קצבים

דק + עבה; מחיר לק"ג

80 - 198 ₪
פיקניה מחיר לק"ג120 - 170 ₪
כבד אווז

קפוא ארוז

299 - 359 ₪
מח עצם מחיר לק"ג20 - 60 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

אומרים שספר וקצב לא מחליפים לעולם. יש בזה הרבה מהאמת, כי כולנו אוהבים שמכירים אותנו: את הצורה שבה אנחנו אוהבים להסתפר ואת מה שאנחנו אוהבים לאכול ומה שאנחנו אוהבים לבשל.

 

איך למצוא קצביה מומלצת במא מעלה יוסף?

אוהבי בשר מחפשים תמיד קצביה מומלצת: זו שבה המבחר גדול, שהנתחים יפים וחתוכים נכון וטוב ושאפשר לסמוך על כך שהבשר מקורו בשחיטה מסודרת והוא מוחזק במקום בצורה טובה והיגיינית.

בנוסך על כל אלה, כדי שאטליז במא מעלה יוסף יהיה מומלץ, חשוב מאוד שיהיו בו סוגי בשר שונים (בקר, עוף,הודו), ושהמחירים שהוא גובה עבור מה שהוא מוכר יהיו סבירים ככל האפשר. בנוסף, חנויות בשר מומלצות במא מעלה יוסף מחזיקות לא רק בשר, אלא גם מעדנים שונים, אביזרים לצלייה ובישול, רטבים ועוד.

נקודה נוספת שחשוב לשים אליה לב בקנייה באטליז במא מעלה יוסף, היא האם מדובר בבשר טרי או שלא. מקובל שבשר טרי הוא איכותי יותר, כיון שהוא לא עובר שום עיבוד מרגע השחיטה ועד שהוא מגיע ללקוח. נתח טרי כזה אפשר ליישן או להכין מיד לאחר הקנייה, בהתאם לסוג שלו ומה שרוצים להכין ממנו. הוא לא יפריש מים ולא יאבד ממרקמו.

מצד שני, בשר קפוא הוא בשר שכן עבר מהלך כלשהו של עיבוד, לפני שהוא מגיע ללקוח: לעיתים מוסיפים לו מים או חומרים אחרים כדי להקל על ההקפאה ולהבטיח הפשרה סבירה. בשר שעבר הקפאה, גם אם לא הוסיפו לו מים, עדיין עלול לאבד מים בתהליך ההפשרה בבית. איבוד מים גורם לאובדן צורת הנתח, ריכוך שלו ומרקם פחות טוב.

למרות שהתמחות היא תמיד דבר מומלץ וחשוב, אטליזים במא מעלה יוסף לא חייבים להיות חנויות עצמאיות. במקומות רבים אפשר למצוא אטליז טוב גם בסופר, עם קצב שיודע את העבודה שלו ואוהב אותה. בכל מקרה מומלץ להכיר קצב טוב  במא מעלה יוסף, שילמד אתכם ומה שאתם אוהבים וידע תמיד להמליץ לכם על מה שנכון עבורכם.

המשך קריאה