ההיסטוריה של טקס החינה

חינה הינה טקס שנערך על ידי יהודים יוצאי עדות המזרח וצפון אפריקה ומקובל היום כמעין טקס אירוסין. יש מי שנוהגים לקיים את החינה כשבוע לפני החתונה וישנם מי שמקיימים את החינה בערב לפני החתונה עצמה. כך או אחרת, מדובר באירוע צבעוני ושמח שבבסיסו מסורות היסטוריות ארוכות. 
 

מדוע כדאי אולם אירועים לחינה?

אולמות אירועים לחינה לא צריכים להיות שונים בהרבה מאולמות אירועים לחתונה או לאירועים אחרים, אבל ישנם בכל זאת הבדלים. ההבדלים האלה נובעים מהרקע לטקס החינה, בעיקר. 
 
בעבר לא היה צורך באולמות אירועים לחינה, כיון שהאירוע היה אירוע אינטימי למדי, שהיה נערך לנשים בלבד – לחברות קרובות ולבנות המשפחות. במהלך השנים השתנו המסורות וישנן כלות ומשפחות שחוגגות את טקס החינה בפורום גדול הרבה יותר: עם גברים כמובן, חברים וחברות ומוזמנים רבים אחרים. היות וכמות המוזמנים גדלה, גדל גם הצורך באולמות אירועים לחינה: אולמות וגני אירועים שיהיו גדולים דיים כדי לארח מאות מוזמנים. 
 

אולמות אירועים לחינה – מה הם מציעים?

אולמות אירועים לחינה צריכים להציע קודם כל את אותו מגוון שירותים כמו אולמות אירועים וגני אירועים אחרים: תאורה וסאונד איכותיים, רחבת ריקודים ואוכל טוב עם שרות מעולה. מעבר לכך יש בהחלט דברים נוספים שאולמות אירועים לחינה מציעים או צריכים להציע והם כוללים בעיקר את הדברים הבאים:
מנות מסוימות בתפריט: גם אם לא מדובר בטקס חינה מסורתי, כדאי שלאולם תהיה יכולת להציע תפריט שיתאים לפחות בחלקו לחינה ולעדה – מרוקאי, תימני, עירקי או אחר. 
יצירת אווירה מתאימה: אולמות אירועים לחינה צריכים לייצר אווירה של חינה, שתהיה שונה מאווירה של עוד אירוע או חתונה. האווירה הכללית יכולה להיות צעירה ומודרנית, אבל אולמות אירועים לחינה יכולים לשאול אלמנטים שונים מהמסורת, וליצור אווירה מתאימה בעזרת אותם אלמנטים: תפאורה מתאימה בצבעי אדום וזהב, למשל, בדים, דיוואנים וכלי הגשה ועוד ועוד. 
ולסיום, כמו בבחירת כל אולם אירועים, גם בבחירה בין אולמות אירועים לחינה רצוי לשאול חברים וקרובי משפחה, להתיעץ אולי ברשתות החברתיות ובפורומים וכן הלאה. בחירה נכונה בין אולמות אירועים לחינה תעשיר את טקס החתונה שלכם ואת החוויה שלכם ושל האורחים שלכם.