מתלבטים על מועד לחתונה? לא סגרתם עדיין כלום? לא אולם או קייטרינג? אנחנו רוצים להציע לכם לשקול חתונה בחודשי החורף דווקא, לא בעונה ופחות בשגרה. 

 

רבים רוצים להתחתן דווקא בקיץ. למה? 

אולי בגלל שאפשר לערוך את החופה בחוץ, בגן אירועים יפה? אולי בגלל שאנשים מפחדים שירד גשם והאורחים לא יבואו? אולי יהיו פקקים בדרך, הצפות או רוחות?
ואולי זה בגלל שהימים ארוכים יותר, ואפשר לערוך את החופה ממש עם השקיעה? אין לדעת. העובדה היא שבישראל, חתונות קיץ הרבה יותר פופולאריות מחתונות חורף, וחבל.
המתחתנים בחורף מגלים שלחתונה חורפית יש לא מעט יתרונות. המחשבה שקר וגשום כבר לא נכונה, בגלל שהאולמות וגני האירועים מצוידים בכל האמצעים לקירוי וחימום. אלא אם כן אתם מתכננים על חתונה ביעד שהוא ממש מרוחק או באזור מועד מראש לפורענות, הסיכויים רבים לכך שהכול יתנהל כמו שצריך. 
בניגוד לחתונת קיץ, אם אתם עורכים חתונה חורף, אתם נשארים עם היתרונות הבאים:

 

חתונות חורף מתאימות גם למספר מוזמנים מצומצם

הטרנד האחרון בחתונות הוא מה שנקרא "חתונות בוטיק" או בפשטות – חתונות עם מספר קטן של מוזמנים.
החורף מתאים מאוד לחתונות כאלה, כיון שאז הן מרגישות חמימות ואינטימיות יותר. חתונה קטנה באווירת קיץ, בגן אירועים פתוח או על חוף הים, תרגיש קצת ריקה. 
חתונות חורף קטנות גם מתאימות לאולמות קטנים יחסית, שבקיץ קשה יותר למצוא או להזמין בהם מקום. 

 

פחות עמוס

רוצים אולם מסוים, DJ מסוים או קייטרינג פופולרי? 
לא סתם קוראים לקיץ "עונת החתונות": כולם רוצים להתחתן דווקא בעונה מסוימת, בחודשים שעד לחגים, ומטבע הדברים כל המקומות עמוסים ומוזמנים זמן רב מראש. 
אז זה עניין פשוט של היצע וביקוש: בקיץ תצטרכו לעיתים קרובות לעמוד בתור או להתגמש בתאריכים, בעוד שבחורף כולם הרבה יותר זמינים וגמישים; מהאולמות וגני האירועים ועד לקייטרינג ים הכי מבוקשים.  

 

חופה יפה

 

המחירים נמוכים יותר

שוב, בגלל עניין ההיצע והביקוש: בגלל הפופולאריות של חתונות קיץ, האולמות, שירותי הקייטרינג וכל הספקים האחרים עמוסים עבודה – והמחירים שלהם בהתאם. 
בחורף ובעונות המעבר אתם יכולים למצוא אולמות וגני אירועים במחירים נמוכים עד כדי 60% מהמחירונים בקיץ, במיוחד אם לא תלכו על הערבים העמוסים, כמו ימי ג' או חמישי. 
ספקים – צלמים, DJ, שיער ואיפור וכד' – גם הם מורידים מחירים בתקופת החורף, וההנחות מגיעות עד כדי 30%, אבל גם יותר מזה:
 בגלל שהזמן שלהם יותר פנוי, לכל נותני השירותים יש יותר זמן עבורכם. 
זה אומר פגישות היכרות ותכנון ארוכות ומפורטות יותר, עבודה מוקפדת יותר על אלבום החתונה שלכם או על רשימת השירים ואפילו על תסרוקת הכלה ועל השמלה. 

 

נעים יותר

האמת היא שאין סיוט גדול יותר מחתונה ביולי-אוגוסט: חם, לח, אי אפשר להתלבש יפה והאיפור נוזל. תראו לנו כלה אחת שהאיפור שלה החזיק כל הדרך, מרגע הכניסה ועד לאחרון הנישוקים עם האורחים, ונוריד בפניכם את הכובע. 
חתונת חורף תהיה נעימה וחמימה ואף אחד לא יקטר שהוא מזיע. לאורחים – וגם לבני הזוג, כמובן – יהיה נעים יותר והשמחה תהיה רבה יותר. 
לכל היותר, אם מישהו קיפץ יותר מדי ורקד עד שחם לו מדי, הוא תמיד יכול לצאת לרגע החוצה, ולהתאוורר.

 

אתם לא הורסים חופשות

זה נראה קצת לא יפה לומר, אבל חתונות קיץ מתקיימות לעיתים קרובות בשיא עונת החופשות. 
אנשים רוצים לנסוע לחו"ל, לצאת לחופש בארץ ולקחת זמן לעצמם, והופס – שתיים-שלוש חתונות "תקועות" להם בדיוק באמצע העונה. 
בחורף קל יותר לכולם, אף אחד לא צריך לעשות חשבון אם הוא בארץ או שלא ואתם מרוויחים בסופו של דבר; חתונה שמחה יותר ואורחים רבים יותר, אם רוצים. 
אז לסיכום: רוצים להתחתן? שיהיה לכם במזל טוב! לפני שאתם חותמים על אירוע קיץ לוהט וחם, חישבו על האופציה של חתונה חורפית, חמימה ונעימה. 
אנחנו בטוחים שיהיה לכם נפלא. 
לאיתור אולם או גן אירועים קרוב, היכנסו לקטגוריית אולמות וגני אירועים באתר b144 וצרו קשר לבירור תאריכים פנויים.