מסכי ענק, פירוטכניקה, אפקטים של סאונד ולייזרים ושילוב של הקרנת האירוע על גבי קירות אולם האירועים... לא בכל אולם אירועים תמצאו את כל המגוון, וכדאי לבדוק מה תצטרכו להביא אתכם. בנוסף, ישנם חידושים טכנולוגיים באולמות גני אירועים, שנכנסו ממש בשנה-שנתיים האחרונות.

פירוטכניקה באולמות אירועים

סביב החופה ובסלואו הראשון מתרכז עיקר העניין הפירוטכני באולמות האירועים. יש אולמות שמחות שבהם השביל שלאורכו מובילים את הכלה אל החופה מואר בזיקוקים, וישנם אולמות שמאירים בזיקוקים ובפירוטכניקה את השניות הראשונות שלאחר שבירת הכוס. לא בכל מקום מתירים את הזיקוקים האלה, ויש מהם סוגים שונים, כולל כאלה שהם ללא ריח או עשן.

מלבד זיקוקים מסוגים שונים, מפיקי אירועים ואולמות אירועים ושמחות מציעים לכם היום שלל אמצעי פירוטכניקה:

תותחי קונפטי: אלה מפזרים מאות חתיכות נייר משי בצבעים שונים ברגע הנכון, ויש אפילו קונפטי לאולמות אירועים בצורת פרפרים.

תותחי אש: באיזה צבע תרצו את האש שלכם? תותחי האש לאולמות אירועים ולשמחות 'יורים' כדורי אש בצבעים שונים. האם זה מתאים לכל אולם אירועים או גן אירועים? לא תמיד – בידקו עם בעלי האולם.

עשן כבד לרחבת הריקודים: מדובר בקרח יבש שנותנים לו לרתוח, ואז נוצר מעין עשן לבן שנשאר נמוך ומקשט את רחבת הריקודים של אולם השמחות. מתאים מאוד לריקוד הסלואו המסורתי של החתן והכלה, למשל.

קישוטים וגאדג'טים לרחבת הריקודים ולאולם האירועים

הייתם כבר באירוע שבו החוגגים מקבלים פתאום שלל משרוקיות, טבעות זרחניות או תותחי קונפטי אישיים?  ובכן, גם בתחום הזה ישנם חידושים: מפיקי חתונות ואירועים וגם אולמות השמחות וגני האירועים עצמם יציעו לכם עשרות סוגים של צעצועי פלסטיק קטנים, משרוקיות, פנסים, משקפיים מצחיקים וכל מה שיכול לעשות טוב על הלב ושמח. מחירי הצעצועים האלה נעים סביב שקלים בודדים לפריט, ובתקציב לא גדול אפשר באמת לעשות שמח.

ומהם החידושים הטכנולוגיים?

עמדת אשראי באולם האירועים: שכחתם את הצ'ק בבית? אתם לא סומכים על הכספת של אולם השמחות? החידוש האחרון בתחום היא עמדת כרטיסי אשראי. עמדה ייעודית שמביאים לאולם האירועים, ובאמצעותה יכולים האורחים להעניק מתנה בכרטיס האשראי שלהם. אפשר לפרוס תשלומים והעמלה היא לא על הזוג הצעיר, שמקבל את כל הכסף, אלא על האורחים.

סידורי מקום ממוחשבים: לא עוד פתקיות! לא עוד "תמלאו שולחנות". השולחנות מסודרים מראש לפי דרישת מזמיני האירוע, אך זוגות ובודדים מכוונים על ידי המערכת למלא שולחנות בזמן אמיתי. החסכון במנות ובמקומות יכול להגיע לאלפי שקלים.