חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

שמלות כלה צנועות באזור אשקלון הנגב המערבי והסביבה

(5 תוצאות)
נותן שירות באזור אשקלון הנגב המערבי והסביבה
GEVORKIAN-סלון כלות
GEVORKIAN-סלון כלות
טלפון: 076-8162336
ייפתח ביום ראשון בשעה: 10:00
Gevorkian- מעצבות ישראליות המוערכות בארץ ובעולם. בקולקציות השונות, מציגות Gevorkian מבחר שמלות בעיצובים אציליים, קלאסיים, מיוחדים, נקיים ובעלי אמירה אישית. Gevorkian וכל צוות הסטודיו שלה יעניקו לכל כלה את מירב תשומת הלב והזמן כדי לעצב וליצור שמלת כלה יפה ומתאימה במיוחד עבורה. עבודת העיצוב של שמלת הכלה נעשית עם המון מחשבה, כשרון ויצירתיות. בכדי שתוכלי ללבוש ביום החתונה שמלה יפה ומושלמת אנחנו צוות Gevorkian , מזמינים אותך באופן אישי ליצור קשר עוד היום עם הסטודיו שלנו ולהתחיל לתכנן את שמלת הכלה, כך שביום החתונה תהיי לבושה בשמלת כלה יפה ומהודרת שתיזכר לשנים רבות.
נותן שירות באזור אשקלון הנגב המערבי והסביבה
Gold Boutique
Gold Boutique
טלפון: 076-8607844
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
שמלת כלה זו הבחירה הכי חשובה עבורך ביום המיוחד בואי לבחור שמלה שתתאים בדיוק למידותייך. בסטודיו שלי שמלות כלה צנועות, שמלות כלה בעיצוב אישי, שמלות כלה למידות גדולות, שמלות כלה בתפירה אישית. שמלת כלה - קלילה, יפה, מיוחדת: התרשמי ממגוון של שמלות כלה, שמלות חתונה הכי מיוחדות, מלאות סטייל והשראה. סגנונות של שמלות כלה לבחירה. מהי שמלת הכלה שלך? אצלנו תמצאו את כל הסגנונות וכל המידות של שמלות הכלה.
נותן שירות באזור אשקלון הנגב המערבי והסביבה
מדמואזל-שמלות ערב  וכלה
מדמואזל-שמלות ערב וכלה
טלפון: 076-8006695
נותן שירות באזור אשקלון הנגב המערבי והסביבה
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00
שמלות כלה וערב במעלה אדומים. אצלנו תוכלו למצוא את השמלה הכי מושלמת לאירוע המושלם שלך. מבחר ענק של שמלות כלה וגם שמלות צנועות הכל ברמה גבוהה מאוד ומחירים נוחים שלא תמצאו בעוד מקום. יש אצלנו גם בגדי בר מצווה לילדים ובגדי חתן. מבצע משלוחים לכל הארץ בתיאום מראש. לפרטים והזמנות, צרו קשר.
גלים בע"מ  - קרן מור יוסףגלים בע"מ - קרן מור יוסף
שד בן גוריון 9, אשקלון
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00גלים בע"מ קרן מור יוסף - שמלות כלה, שמלות ערב, שמלות לאירועים במגוון דגמים וסגנונות ובמגוון עיצובים
סטודיו נדיה שמלות כלהסטודיו נדיה שמלות כלה
ד"ר סמלו יוסף 10, נתיבות
בתיאום טלפוניאני מזמינה אותך להגיע ולהתרשם משמלות כלה בסטודיו נדיה. אם זה לחתונה הקרבה או לאירוע אחר, מבטיחה שתצאי עם השמלה שאת חולמת עליה
שמלת כלה זולה 1,500 - 3,500 ₪
שמלת כלה מקולקציה של מעצב 7,000 - 20,000 ₪
שמלת כלה בעיצוב אישי 10,000 - 20,000 ₪
השכרה של שמלת מעצב 7,000 - 13,500 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.למחירון המלא