העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ

איך בוחרים שלט לעסק?

יש לכם מושג כמה אנשים צפויים להיכנס לעסק שלכם, רק בגלל שהם ראו את השלט שלכם, נזכרו בכם והחליטו שהם "צריכים משהו"? הנה שלושה כללים בסיסיים שאתם חייבים שיתקיימו בשלט שלכם

clock-icon 1 דקות קריאה
שילוט לעסקים

אתר האינטרנט signs.com מספר שרשת החשמל והאלקטרוניקה האמריקנית Best Buy גילתה ש- 17% מהקהל שנכנס לחנות, עשה זאת בגלל השלט. האנשים האלה בכלל לא התכוונו לבצע רכישה כשיצאו מהבית, והשלט פשוט הזכיר להם משהו. 
זה גדול! 17%! תארו לעצמכם מה זה היה עושה לעסקים שלכם?!

  • כשאתם מתכננים את השלט או השילוט לחנות או לבית העסק שלכם, הקפידו על שלושה כללים בסיסיים ביותר – ואל תסטו מהם. ואלו הם:

צבע משכנע

מחקרים שונים מראים שכ- 80% מזהות המותג נקבע בזכות הצבע של הלוגו שלו. 
אתם לא מאמינים? 
חישבו רגע על הכחול של בזק או על האדום של קוקה קולה. חישבו על צהוב-אדום ועל אוסם. תחשבו ירוק-אדום או צהוב - דלק או פז.

  • לכן, כשאתם בוחרים צבע לשילוט שלכם, עשו זאת בהתאם לצבעי המותג שלכם אבל הקפידו תמיד על צבעים 'משכנעים', בולטים ואופנתיים.

עד כמה אופנתיים? כאלה שלא יחלפו בתוך שנתיים או שלוש, אלא כאלה שיישארו אתכם במשך עשר שנים או אפילו יותר. 
ואם יותר מדי עסקים משתמשים באותו צבע, חפשו צבע אחר, או גוון שונה בצורה מובהקת. למה? כי אחרת פשוט תיעלמו בנוף של השלטים ה"אופנתיים". 

ניגודיות טובה

חישבו רגע על בסט ביי האמריקאית: שחור על צהוב. 
האם יש ניגודיות גבוהה מזו? אם הייתה, אנחנו בטוחים שהדבורים והצרעות המזהירות היו משתמשות בה.

  • השתמשו בשלט שבו הניגודיות ברורה וטובה. 

כך תבטיחו שיראו אתכם בברור גם במרחק גדול ויזהו אתכם בקלות על פי המבנה הכללי של השלט, אפילו אם לא יבחינו בפרטים הקטנים. 
ככל שאתם יכולים, לכו על bold חזק, עם צבעים מנוגדים היטב: כהה על רגע בהיר או הפוך. חישבו במושגים של Impact, אפילו אם אתם מוכרים טיפוח. זה אפשרי!

גודל

כן, הגודל קובע. נכון, הארנונה ומס השלטים יהיו גבוהים יותר, אבל זה מחיר קטן לשלם בתמורה לכך שתבלטו בשטח. 
ככל שהאות תהיה גדולה יותר – השלט ייראה טוב יותר ויהיה נח יותר לקריאה. נקודה זו חשובה בעיקר אם אתם נמצאים לצידי דרכים או כשאתם מתכננים שילוט שאמור להיראות מנקודות מרוחקות בחנות או מחוצה לה. 

  • כמה גדולות האותיות? האמריקאים ממליצים על אות בגובה של שלושה סנטימטר על כל שלושה מטרים מרחק. 

אם אתם מוכרים מוצרים למבוגרים יותר – לכו על אותיות גדולות מעט יותר, אפילו, ועזבו אתכם מאותיות דקיקות ועיטורים מסולסלים.

זקוקים לשלט טוב? היכנסו למדור שילוט במדריך העסקים של b144 וצאו עם סט טוב של שילוט לחנות או לעסק שלכם.