סיטונאי ירקות ופירות בירושלים

(14 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של מ. ש. שרון

    מ. ש. שרון

    ניווט לעסק
    פרי עמל 1, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מאיר אזולאי פרי וירק .

    מאיר אזולאי פרי וירק .

    ניווט לעסק
    ציון גרמי 11, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של א.צ. כהן בע"מ, שיווק פירות וירקות בסיטונאות , שיוק

    א.צ. כהן בע"מ, שיווק פירות וירקות בסיטונאות , שיוק

    ניווט לעסק
    שוק סיטונאי, ירושלים

    לפרטים נוספים

בישראל קיימת שיטה מדורגת להפצת יבולים ותוצרת חקלאית מהמגדל או מהיבואן של תוצרת זו, ועד לצרכן הסופי. 
שרשרת הערך הזו מתחילה במגדל - יכול להיות למשל חקלאי במושב או קיבוץ - ועוברת בסיטונאי ירקות ופירות, שממנו קונה הקמעונאי את מה שהוא צריך על מנת למכור לצרכן הסופי. קמעונאי לצורך עניין זה לא חייב להיות רק ירקן, למשל, או בעל דוכן בשוק, אלא גם מי שמייצר מזון ללקוח קצה.
לדוגמא, יצרני מזון אלה כוללים בעלי מסעדות. הם יכולים לכלול בתי מלון או חברות קייטרינג ויצרני סלטים או מזון מוכן ארוז אחר. השאלה היא שאלת כמויות: כל עוד מדובר קניית כמויות גדולות של ירקות ופירות - הן יתאימו למכירה על ידי סיטונאי.
יש גופים נוספים שקונים ירקות ופירות ישירות מהחקלאי בכמויות גדולות: גופים אלה הם חברות שיווק ששייכות לרשתות השיווק השונות. הן בעצמן מהוות סיטונאי ירקות ופירות, ועוסקות גם ביבוא, כאשר כל אחת מהחברות האלה מוכרות לחנויות ששייכות לרשת שלהן. כל מנהל סופרמרקט מזמין מהחברה את מה שהוא צריך, ממש כאילו היה בעצמו קמעונאי או בעל חנות פרטית.

 

סיטונאי ירקות ופירות בירושלים ומכירה ישירה לצרכן

אם הכמויות שאתם קונים הן כמויות גדולות יחסית (אם מדובר באירוע פרטי גדול, למשל, שאתם צריכים עבורו מצרכים), ניתן לבצע רכישה גם מסיטונאים בירושלים. ברשתות לא בהכרח יסכימו למכור לכם כמויות גדולות של ירקות או פירות, כך שזהו פתרון מצוין. 
מה שכן, כדאי לדעת שהמחירים עשויים להיות מעט נמוכים יותר ממה שתמצאו בחנויות פרטיות, אבל לא בהכרח ממחירים של רשתות שיווק זולות. את עיקר ההוזלות תמצאו במוצרים שנחשבים יקרים יותר (אננס, פירות ייחודיים וכו') ופחות בירקות או פירות בסיסיים, כמו עגבניות, מלפפונים, בצל יבש וכדומה.

המשך קריאה