העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ

מסגריות בישראל

מסגריות ואמנת השירות של ישראל

מסגריות ואמנת השירות של ישראל



המסגריות מספקות שירותים חשובים רבים, החל מתיקון או התקנת סורגים על החלון, תיקון שער שבור ועד בניית סככות גדולות ממתכת. כמו עם בעלי מקצוע רבים אחרים גם בבחירת מסגרייה קשה לפעמים לבחור בבעל מקצוע אמין בתחום מסוים, בעיקר  כאשר אנחנו לחוצים בזמן – לכן דרוש כלי שיאפשר לנו, הלקוחות, לקבל מושג לגבי המקצועיות והאמינות של בית העסק.

אמנת השירות של ישראל יכולה לתת לנו מדד ראשוני למקצועיות ולאמינות של בעלי מקצוע רבים וגם של המסגרייה.

התחייבות לשירות: אמנת השירות של ישראל היא במהותה אמנה – מעין הסכם – המפרט את ההתחייבות של בעל העסק לשירות טוב ומקצועי. כל עסק המצטרף לאמנה וחותם עליה מתחייב בזאת לתת שירות כפי שרשום באמנה – בלי שום קשר לסוג השירות: מסגרייה, שרברבות, שיפוצים, תיווך וכדומה.  

שירות הוגן: הסעיף הראשון של אמנת השירות של ישראל הוא מתן שירות הוגן. משמעות השירות ההוגן הוא מתן מענה הוגן ואמיתי לבעיה או לצורך של הלקוח, בלי תוספות מיוחדות או עבודות שאין בהן צורך. שירות הוגן קשור גם למחיר הוגן.

שירות מקצועי: באופן טבעי, אמנת השירות של ישראל כוללת התייחסות למקצועיות של נותן השירות – הרי מעבר לכך ששירות כלשהו חייב להיות הוגן, הוא חייב להיות מקצועי. הכוונה היא למשל שמסגריות החברות באמנה זו עובדות על פי שיטות העבודה הטובות ביותר בתחום זה, משתמשות בחומרים איכותיים ומתאימים, מקפידות על כללי הבטיחות וכדומה.

שירות אדיב: השירות המוענק ללקוחות, על פי אמנת השירות חייב להיות אדיב, נעים ומכבד.

שירות ללא משוא פנים:  נותן השירות צריך להעניק את השירות ללקוח ללא אינטרסים חיצוניים המשפיעים על העבודה, תוך התמקדות במציאת הפיתרון המתאים והטוב ביותר ללקוח.

טיב, איכות ובטיחות המוצר: מסגרייה או כל עסק אחר החברים באמנת השירות בישראל מחויבים בשמירה על מוצרים בטיחותיים ואיכותיים.

נקודות נוספות באמנת השירות:

•    תמחור הולם
•    מתן מידע אמין
•    חובת אמת בפרסום
•    כיבוד של הסכמים
•    מתן כבוד ללקוח, לשמוע את טענותיו ורצונותיו
•    מתן כבוד ללקוח אפילו אם השירות בפועל כבר הסתיים
•    איסור לנצל מצוקה של לקוח

לסיכום: אמנת השירות של ישראל היא כלי יעיל ואיכותי לקביעה ראשונית האם עסק מציע ללקוחותיו שירות איכותי ואמין. בעלי העסקים צריכים לחדש את חברותם באמנה מדי שנה וכמו כן יש בדיקות על תלונות נגד עסקים שלא עמדו בדרישות האמנה. עם זאת, חשוב כמובן לחפש מדדים אחרים לקביעת איכות ומקצועיות המסגרייה כשהכלי החשוב ביותר הוא המלצות ממקור ראשון.