איתור חברת הובלות מתאימה

החל מרכבי ההובלה דרך שירותי ההובלה שהחברה נותנת, הצוות ותעודת הביטוח להובלה: למה חשוב לשים לב?

מרכבי ההובלה דרך שירותי ההובלה שהחברה נותנת, הצוות ותעודת הביטוח להובלה: למה כדאי לשים לב בהזמנת עבודה או חתימה על חוזה הובלה עם מובילים?

כשאתם פונים לקבלת הצעת מחיר לשירותי הובלה, מציעים לכם הרים וגבעות: 'רכבי ההובלה שלנו הם הכי חדישים' יגידו לכם, ויספרו לכם שתמיד – אבל תמיד – תהיו ראשונים ביום ההובלה. אבל האם הדברים האלה תמיד נכונים? הנה כמה טיפים שריכזנו עבורכם, כדי שלא תתקעו עם החאפר התורן, שאתמול נהג בטנדר והיום קורא לעצמו "שירותי הובלה":

1. המלצות: כמו בהזמנת כל שרות אחר, גם בהזמנות שרות הובלות כדאי לקבל המלצות מחברים ובני משפחה. רבים שומרים בקנאות את פרטי חברת ההובלות שעבדו איתה בעבר והיו מרוצים משירות ההובלות שלה; זאת, לעיתים קרובות, תעודת הביטוח הטובה ביותר שלכם. אתם יכולים לבקש מהמוביל לראות המלצות של לקוחות שלו, וישנם מובילים שמסתובבים עם אלבומי מכתבים שלמים.

2. פגישה בבית או במשרד עם אנשי שרות ההובלות: אל תתפתו לתמחור שרות ההובלה בטלפון. שמענו גם על "תשלחו לנו באימייל צילומים של החדרים" – זה לא עובד. בקשו שנציג חברת שרות ההובלה יגיע לביתכם, תוכלו להראות לו את כל הארונות שיש לפרק לקראת ביצוע ההובלה, את המיטות ואת כמויות הספרים שצברתם במהלך השנים.  אפשר לבקש הערכת מחיר טלפונית, אבל הצעה מפורטת – רק בפגישה.

3. תאור המקום החדש – היעד לשירות ההובלה: אם היעד הוא מקום מרוחק או בית חדש שעדיין נמצא באתר בניה, אם דרכי הגישה אינן נוחות ואינן מרוצפות, הסבירו את זה לנציג שרות ההובלה. הדברים רלוונטיים במיוחד אם אי אפשר להשתמש בעגלות מהחניה לפתח הבנין ובמיוחד בחורף, אם עלולות להקוות שלוליות בדרכם של המובילים.

4. ביטוח שירות ההובלה: בפגישה עם המוביל בקשו לראות פוליסת ביטוח ובידקו מה גובה השיפוי ומתי מתקבל התשלום. ודאו שאתם לא מחויבים בהשתתפות עצמית במקרה של נזק לפריטים ותביעה.

5. טיפים: מי מקבל כמה ועבור מה. זהו תחום אפור לחלוטין, אבל השתרש מאוד. יש להבין מנציג המובילים איך ניתן הטיפ ולמי – לעיתים הסבלים מחלקים בינהם את הטיפ בהתאם למפתח שלהם.

6. היו גמישים עם תאריך ההובלה: נסו לבצע את ההובלה ומעבר הדירה או המשרד שלא בתחילת החודש או לקראת סופו. הרבה חוזי שכירות מתחדשים בסמוך לתחילת החודש והעומס על חברות ההובלה גדול. כמו כן, הקיץ הוא העונה העמוסה של שירותי הובלות – עדיף לתזמן שרות הובלות לחורף או למועדים שאינם סמוכים לחופשות.

7. אריזה וחומרי אריזה: מה אתם מקבלים במסגרת שרות ההובלה? עיטוף פריטים רגישים? מה קורה אם המובילים הגיעו ולא הכל ארוז לפי הבנתם? מתי מפנים את ארגזי ההובלה הריקים?

8. שירותים נלווים: במסגרת שירות ההובלה, מהם בכלל השירותים הנלווים שאתם זכאים להם ומה העלויות של שרותים בלתי צפויים, כמו צורך בפרוק פריטי ריהוט או שימוש במנוף, פרוק דלת מקרר וכדומה?

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים

מאשר/ת לקבל הצעות, מיילים ועדכונים מאתר b144